כאן צומחים מנהיגי העתיד

לאחר מכן, דיברה מנהלת בית הספר, טלי שוורצשטיין בסר, על תפקידו של בית הספר כמי שמניח את התשתית ליצירת מנהיגי העתיד ומתוך כך גוזר את התהליכים שחייבים להתקיים בו. בסר דיברה על פיתוח ההוראה והלמידה הרב תחומית ושיתופי הפעולה לאורך השנה בגן הבוטני. כמו כן, עסקה בפרויקטים הייחודיים לשכבות הגיל השונות, בין היתר: קבוצת המנהיגות של תלמידי ו' שמפתחת כישורי הדרכה, הובלה ומקבלת העצמה; גינת הפרפרים לשכבת ב'; על תלמידי הקולנוע שלמדו אף הם לאורך השנה מתוך צפייה ותיעוד; על המומחים השונים מהאקדמיה שהגיעו לבית הספר והסטודנטים ממכללת ילין שבאו ללמוד כיצד מלמדים; ועוד. אל דוכן המרצים באולם הגיעו אף שתי תלמידות – נגה ונעמה שסיפרו כל אחת בתורה על התהליך שעברו ועל הלמידה החווייתית והמיוחדת הזו וכל מה שהיא תרמה להן.
עידית ארז, יו"ר הנהגת הורים, סיפרה כי "הילדים מספרים שהלמידה מחוץ לכיתה, בגן הבוטני, היא למידה שהם אוהבים, שטוב להם שם, שהם מצליחים יותר, שהם מגלים בגן גם דברים חדשים אצל התלמידים האחרים ויוצרים איתם קשרים מסוג אחר. היה מרגש מאוד לראות את העשייה היפה הזאת, שיוצרת חשיבה מחודשת, מעוררת, מסקרנת ומובילה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות