ראש עיריית נתניה גייסה 25 אלף דולר תרומות לרכישת תיקים וציוד מתקדם לבית הספר ל-400 ילדים ממשפחות מעוטות יכולת

"בימים אלו זכינו בפרס החינוך הארצי, זינקנו באחוזי הבגרויות ואין גאה ממני על מערכת החינוך המעולה שפיתחנו בעיר. בקדנציה הבאה אני מתכוונת להביא את נתניה להיות העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים וסייבר". מרים פיירברג

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, גייסה מתורם מניו יורק 25 אלף דולר לרכישת תיקים וציוד מתקדם ל-400 ילדים ממשפחות מעוטות יכולת. הילדים מכיתות א'-ו' יקבלו את הציוד החדש בטקס שייערך בעוד כשבועיים בסינמה סיטי.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "בנתניה אנחנו לא מוותרים על אף ילד – כל אחד הוא עולם ומלואו, לכן אנחנו מהמובילים במדינה באחוזי הנשירה הנמוכים, ובקדנציה הבאה נהיה העיר הראשונה בישראל עם 0.0 אחוזי נשירה. נוביל עיר אחת שיוויונית עם הישגים לכולם."

"בימים אלו זכינו בפרס החינוך הארצי, זינקנו באחוזי הבגרויות ואין גאה ממני על מערכת החינוך המעולה שפיתחנו בעיר. בקדנציה הבאה אני מתכוונת להביא את נתניה להיות העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים וסייבר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות