בעקבות המקרה החמור בביה"ס "איש שלום" בכפר יונה שנחשף ב"ניוזים השרון" כשתלמידים תוקפים מילולית מורה בגלל נטייתו המינית, מנהל ביה"ס פונה במכתב להורים

בעקבות חשיפת "ניוזים השרון" על התקיפה המילולית שספג מורה בביה"ס "איש שלום" בכפר יונה מתלמידים, בשל נטייתו המינית, דבר שעורר סערה בקרב הורים רבים עם פרסום הסיפור - מנהל בית הספר מתייחס לראשונה למקרה הקשה במכתב להורים. ועדיין: אף אחד לא יודע מה ננקט נגד התלמידים

אתמול חשפנו ב"ניוזים השרון" אירוע חמור שנרשם בתיכון "איש שלום" בכפר יונה, כשתלמידים תוקפים מילולית ומשפילים מורה בשל נטייתו המינית. כל זאת קרה לאחר שהתלמידים התפרעו בחצר בית הספר, כשהמורה ביקש מהם את שמותיהם משסירבו להירגע, הוא צילם אותם בנייד שלו כדי להביא את תמונותיהם למנהל כדי לזהות אותם. אלא שהתלמידים ראו זאת והחלו לקלל בצורה משפילה את המורה בשל נטייתו המינית (נמצא מחוץ לארון).
המורה הגיע לחדר המנהל ובמקום לקבל גיבוי מלא, קיבל נזיפה מהמנהל על כך שצילם תלמידים בנייד שלו.
כל האירוע הקשה הזה לא הגיע לידיעת ההורים, אלא רק אתמול כשהסיפור נחשף ב"ניוזים השרון" וזכה לתגובות נסערות מצד הורים רבים בכפר יונה. עד אז, הנהלת בית הספר לא שיתפה את ההורים לגבי האירוע החמור.
אתמול, לאחר הפרסום ב"ניוזים השרון" ובעקבות תגובות של הורים שתבעו לדעת מה עשה המנהל זיו דוד נגד אותם תלמידים, המנהל החליט לשלוח אתמול בערב מכתב להורי תלמידי השש- שנתי וכך הוא כתב:
"בשעות האחרונות התפרסמה ידיעה בתקשורת בנושא אירוע שהיה בבית הספר לפני שבוע.
הדברים כפי שפורסמו אינם מלאים ומדויקים בלשון המעטה. האירוע טופל חינוכית ומשמעתית אל מול התלמידים והתנהלו שיחות ביני לבין המורה. מיותר לציין כי  מוגנות וגיבוי לצוות הינם מסר ברור מבחינתי.
לא אקבל כל פגיעה באנשי צוות או תלמידים בשל זהותם, הרקע שלהם או אמונותיהם. כל תלמיד/ה או הורה מוזמן לפנות אל הצוות החינוכי בכלל וגם אלי בפרט בכל נושא. אנו כצוות חינוכי נמשיך לפעול למיגור כל תופעת אלימות מכל סוג שהוא".
כפי שפורסם, המנהל הזמין בתחילת השבוע תלמיד אחד והוריו לשיחת בירור אצלו – אולם עד עתה המנהל ובית הספר מסרבים לומר אילו הליכים משמעתיים, אם בכלל, ננקטו נגד אותם תלמידים, מלבד זימונו של תלמיד אחד בלבד.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות