תלמיד בביה"ס "נעמי שמר" בנתניה, הפך לשק חבטות והתעמרויות מצד 2 מחבריו ללימודים. למרות שההורים פנו למנהלת ולהורי התלמידים והתחננו שזה יפסק, כלום לא קרה, עד שהאב הגיש תלונה במשטרה, רק אז החליטו להתערב בעיריית נתניה

מזעזע, תלמיד בית הספר היסודי "נעמי שמר" בנתניה, הפך לשק חבטות של 2 תלמידים בריונים. עד שהוריו לא הגישו תלונה במשטרה, בבית הספר לא עשו דבר בנידון

בריונות הפכה למרבה הצער לעניין שבשגרה בבתי הספר ברחבי הארץ. למרות ההסברה ולמרות כל המהלכים שמשרד החינוך ביצע בשנים האחרונות למיגור תופעת הבריונות והחרמות, עדיין התופעה צוברת תאוצה ונדמה שיש דיסוננס וניתוק בין מדיניות משרד החינוך לביצוע בשטח מצד צוותי החינוך, המנהלים והמורים.

זה קרה בשבועות האחרונים לרונן (שם בדוי), תלמיד בית הספר היסודי "נעמי שמר" בנתניה, שהפך לשק חבטות והתעמרויות של שני תלמידים אחרים.

למרות שההורים פנו למנהלת בית הספר והתחננו כי ינקטו צעדים, נגד 2 התלמידים, רק אחרי שאביו של התלמיד המוכה פנה למשטרה, נכנסה לתמונה עיריית נתניה.

וכך העיד האב בפוסט: "הבן שלי לומד בבית הספר נעמי שמר, שם ישנם 2 ילדים שפשוט מתעללים בבן שלי בצורה אלימה במילים וממש גם באלימות פיזית.
"פנינו לבית הספר למנהלת ולכל הצוות והם אמרו שהם מטפלים, אבל השבוע זה הפך לשיא,  כש'פיצצו' את הילד באגרופים לפנים ומזל שהוא הצליח לחמוק ולברוח.
אפנינו גם להורי אותם תלמידים מספר פעמים, והם לא טיפלו, אז פנינו למשטרה והגשנו תלונה. הילד שלי מפוחד ולא רוצה לצאת מהבית".
לאחר שבנו ספג שוב מכות ואלימות, כתב עוד האב פוסט והאשים את מנהחת בית הספר בחוסר מעש: "המנהלת הכושלת שץלא מטפלת בבעיה וכל פעם היא עם אותן תשובות מטופשות. אני ממליץ לך לקום מהכסא של המנהלת כי את ממש לא ראויה לכך, את רחוקה מלנהל בית ספר כי היום זה נגמר בכך שהבן שלי הצליח לחמוק.
מבטיח לא לשתוק על כך".

ואכן, רק לאחר הגשת תלונה במשטרה, גורמים במערכת החינוך בעיריית נתניה, הודיעו לאב שהם מטפלים בסוגיה.

תגובת עיריית נתניה: "מנהל החינוך רואה בחומרה כל גילוי של אלימות ומטפל במחוייבות עמוקה, בכל מקרה, בשיתוף כלל הגורמים הרלבנטים.

"אתמול לצערנו התרחש אירוע אלימות בין תלמידים בתום יום הלימודים ומחוץ לכותלי בית הספר. האירוע הובא לידיעת מנהלת בית הספר על ידי ההורה המלין וצוות בית הספר והמנהלת נרתם  לטפל באירוע, גם אם כאמור זה התרחש מעבר לשעות הלימודים.

"ההורה ביקש להעביר את התלמיד לבית  ספר אחר. הוסבר לו שזו אינה הדרך החינוכית המומלצת ויחד עם זאת אם יגיש בקשה היא תידון כמקובל. יודגש כי צוות בית הספר והמנהלת יחד עם גורמי המקצוע הרלוונטים ממשיכים לטפל באירוע לרווחת כלל התלמידים".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות