חלם זה כאן? איך הפך "שידרוג" שערכה עיריית כפ"ס בגן הילדים שושן לסיוט עבור הילדים והצוות?

עיריית כפר סבא החליטה בקיץ לשדרג את גן שושן בסביוני הכפר. אלא שבמקום שדרוג, יצא סיוט עבור הילדים וצוות הגן, שלא יכולים לצאת לחצר בשל מפגע בטיחותי ולכלוך מסיבי שנוצר

לפעמים, מרוב הרצון להראות עשייה, התוצאות יוצאות הפוכות ובמקום להיטיב הן מחמירטת את המצב – כך קרה בגן הילדים שושן בסביוני הכפר בכפר סבא, כשהעירייה החליטה בקיץ "לשדרג" את חצר הגן והתוצאה הייתה, שילדי הגן והצוות לא יכולים לצאת לגן, בגלל המפגע שיצר השידרוג כביכול של העירייה. וכשהורי הגן ניסו לפתור את זה, שוב עיריית כפר סבא התערבה והרעה את המצב.

כאמור, בחופשת הקיץ הוחלט על שיפוץ חצר גן שושן בסביוני הכפר. חצר הגן נמצאת תחת עץ פיקוס ענק והייתה מוצללת עם יריעת הצללה. במהלל העבודות שדרוג, העירייה הורידה את ההצללה ובנתה דק, דשא סינטטי ומתקנים חדשים. אלא שזה נבנה תחת עץ עמוס בפירות הפיקוס שפשוט הציפו את כל החצר. הורים מזדמנים העירו לקבלנים בשטח, אך ללא הועיל.
התוצאה: דק חדש מלוכלך בפירות הפיקוס, כשהילדים והצוות החליקו ונפצעו על המשטח החלקלק, ולבסוף הסתגרו בגן ולא יצאו לגינה.
ההורים ביקשו את התערבות העירייה, והתגובה היתה שהנושא בטיפול ואולי יש להורים פתרון זמני. ההורים נתנו פיתרון זמני על חשבונם והניחו צילייה לפחות מעל הדק.
פחות משבוע עבר והעירייה באה לפרק את הצילייה הלא בטיחותית לטענתם.
המצב הוא שהילדים לא יוצאים לחצר והחצר עצמה הפכה למפגע בטיחותי ומלוכלכת לבלי הכר.

וההורים שואלים, האם כשעושים עבודות, אין מחשבה ואין בחינה של הדברים בשטח ופועלים על אוטומט?

תגובת עיריית כפר סבא: "

מעיריית כפר סבא נמסר: "ההצללה הקבועה תוצב כמתוכנן בחצר הגן בימים הקרובים, במקום ההצללה הקודמת שהוסרה בהתאם להוראות ממונה הבטיחות. אין ולא הייתה כל הנחיה למנוע את יציאת הילדים לחצר.

ישנם מספר גני ילדים בעיר הממוקמים תחת עצי פיקוס. בגנים אלה, בהתאם להגדרת חוזר מנכ"ל, צוות סייעות הגן נדרש לגרוף את העלים פעמיים ביום, שכן זוהי עונת נשירת הפיקוס״.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות