נתניה במפגן אחדות מרגש: מעל 6000 תלמידים ומורים מילאו את האיצטדיון במפגן תמיכה בחיילים ובישראל

השבוע איצטדיון נתניה התמלא במעל 6000 תלמידים ומורים מכל בתי הספר בעיר במפגן מרגש שנועד לשדר לכידות וחוסן, בחיבור לערכי ישראל ולציונות

 

למעלה מ-6000 תלמידים ומורים המייצגים את כל בתי הספר בנתניה השתתפו השבוע (ב') במפגן אחדות באיצטדיון העירוני בעיר. המפגן נועד לשדר לכידות וחוסן, בחיבור לערכי ישראל ולציונות.

בסופו של הארוע נערך ביצוע משותף בשירת המונים של השיר "לחיי העם הזה", במקור בביצועו של יהורם גאון, כאשר בצדו השני של האצטדיון על גבי הכסאות ביציעים תמונותיהם של החטופים, בתקווה שיחזרו אלינו במהירה.

את השירה ליוו תלמידות המחול של בית הספר שי עגנון בדגלנות. האירוע הופק על ידי היכל התרבות נתניה.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: ״איזה בוקר מרגש באירוע שירת המונים שיזמתי באצטדיון נתניה לקידום לכידות ואחדות בעם ישראל. למעלה מ-6,000 תלמידים ומורים מכל בתי הספר בנתניה השתתפו במפגן האחדות. אין על בנות ובני הנוער שלנו! גאווה נתנייתית. לחיי העם הזה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות