המשמר העירוני נתניה יוצא לדרך

כ-180 איש השתתפו ביום ראשון בערב בכנס הסברה ורישום למשמר העירוני נתניה שקיימה העירייה

בהתאם לצו השעה, מקימה העירייה, באמצעות מינהל האכיפה והבטחון בראשות אלון אהרון, את המשמר העירוני כנתבך מרכזי נוסף בשמירה על הבטחון בעיר – זאת בנוסף לפעילות משטרת ישראל, הפיקוח והשיטור העירוני.

בכנס ההסברה שהתקיים ביום ראשון השבוע במרכז הקהילתי קרית השרון הציג ראש מינהל האכיפה, אלון אהרון, בפני המשתתפים את תפיסת ההפעלה של הרשות. כמו כן, הציג קמב"צ היחידה, עופר אורנשטיין, את תכנית ההפעלה של המשמר העירוני.

המשמר העירוני יאגם את כל האנשים החמושים בעיר וזאת ע"פ חלוקה ל-5 רובעים, כאשר כל מתנדב יתחייב לפעילות של 6 שעות בחודש ברובע אליו הוא משויך. (3 שעות פעמיים בשבוע).

העירייה תספק למתנדבי המשמר העירוני מעטפת כוללת של אימוני לוט"ר (לוחמה בטרור), קרב מגע, אימוני פיינטבול, קורס עזרה ראשונה, אימוני "פרט וצוות", כמו גם ציוד ומדים לכל לוחם. העירייה תספק רכבים לסיורי בטחון שוטף, ביצוע מטווחים, אימונים ועוד.

אנשים המעוניינים להצטרף למשמר העירוני, בעלי אקדח ברישיון, בריאות תקינה ופנויים להתנדבות של 3 שעות פעמיים בחודש – מוזמנים לפנות בכתובת: https://hito.netanya.muni.il/hito/#/survey/bcb812

הקמת המשמר העירוני מצטרף לשורת פעולות שנקטה הנהלת העיר בהתאם לאירועים האחרונים ובהם:

 

  • הקמת יחידת אופנוענים לאבטחת 440 גני ילדים ואבטחה בכל מקום שיידרש.
  • גיבוש תכנית להצבת שערי כניסה לעיר: איינשטיין, כביש 57 ובכניסה מפולג.
  • גיבוש תכנית להרחבת המצלמות ברחבי העיר (בנוסף למצלמות הקיימות), בדגש על הכניסות והיציאות מן העיר.
  • חימוש פקחי העירייה בנשקים.
  • המשך הכשרות יחידת החילוץ העירונית סע"ר 138.
  • עיבוי כוחות הפיקוח והשיטור העירוני ברחבי העיר.
  • תגבור האבטחה בגני הילדים ע"י פיקוח ושיטור עירוני.
  • תגבור נוכחות של עובדי עירייה בגני ילדים בשעות הבוקר.
  • תגבור סריקות לאיתור שב"חים (שוהים בלתי חוקיים) בעסקים, מבני תעשייה, אתרי בנייה, עסקים לשטיפת כלי רכב, מסעדות ועוד. (מעבר לבדיקות המתקיימות בשוטף ע"י השיטור העירוני והמשטרה).

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות