כשנה אחרי שהצילו את חייה, צוות מד"א פגשו את אלונה בת השנה שלקתה בדום לב

השבוע הגיעו צוות מד״א לביקור מרגש אצל משפחת פיינגולד ופגשו את אלונה בת השנה כשהיא שמחה ומחויכת

לפני כשנה, טיילה אודליה עם בתה אלונה בת ה-3 שבועות בקניון בהרצליה כשלפתע אלונה איבדה את הכרתה. פראמדיק מד״א נתנאל כהן עליון, שהגיע למקום יחד עם חובש בכיר יואל גלט וחובשי רפואת חירום יובל לוי, מאור ברוך והלל שץ החלו לבצע פעולות החייאה מאומצות, ולאחר מספר דקות חזרה אלונה הקטנה שבה לנשום בכוחות עצמה.

האם אודליה פיינגולד שיתפה את הצוות במה שאירע באותו יום: "במהלך סיבוב בקניון, בתי אלונה שהייתה אז בת שלושה שבועות, איבדה הכרה באופן פתאומי. פניתי לעזרה משני אנשים טובים שישבו בבית הקפה הסמוך והם הזמינו את מד"א. ראשון הגיע כונן מד"א שהתחיל מיידית בפעולות החייאה ולאחר מכן הגיע הצוות כולו. אני לא זוכרת הרבה מאותם רגעים אבל בתוך ההלם הצלחתי לחוש את המקצועיות של הצוות והרגשתי שאלונה נמצאת בידיים הכי טובות. כשהגענו לבית החולים ואלונה כבר טופלה במיון, אני זוכרת שדיברתם איתנו, הרגעתם ותמכם בנו ברגעים הקשים. לפגוש אתכם היום שוב, שנה אחרי האירוע מרגש אותנו מאוד. אין לנו מילים להודות לכם על הטיפול שנתתם לאלונה ברגעיה הקריטיים, כל אחד ואחת מכם ביצע את חלקו על הצד הטוב ביותר ויחד הצלתם לה את החיים. תודה"

פראמדיק מד״א נתנאל כהן עליון סיפר: ״בראש השנה אודליה שלחה לי תמונה של אלונה הקטנה והודתה לנו מעומק ליבה על הטיפול באותו יום שהתחיל כטרגדיה נוראית והסתיים בשמחה גדולה. במשך תקופה רצינו לפגוש את אלונה הקטנה אבל עקב מלחמת חרבות ברזל הפגישה לא התאפשרה וכעת סוף סוף הצלחנו להיפגש, לראות את אלונה המתוקה ולהחזיק אותה על הידיים. זו תחושת אושר שבלתי אפשרי להסביר במילים. החיוך של אלונה זה הדלק שלנו להמשיך ולהציל חיים, במיוחד בימים המורכבים האלה״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות