תושב הוד השרון עקב אחר עובדת סוציאלית, שטיפלה בו במחלקת הרווחה, איים עליה ותקף אותה

שוטרי מחוז מרכז עצרו תושב הוד השרון בחשד לאיומים כלפי עובדת סוציאלית בעיר ובהתאם לממצאי החקירה הגישה התביעה המשטרתית כתב אשום נגדו

 

חוקרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה עם קבלת תלונה מעובדת רווחה בהוד השרון בדבר חשד לאיומים והטרדה עי מטופל.

מהחקירה עלה, כי החשוד טופל במשך 3 שנים ע"י עובדת הרווחה, אולם לאחר שעברה לתפקיד אחר והועבר הטיפול בו לעובדת אחרת, בחר החשוד – תושב הוד השרון בשנות ה 50 לחייו, להטריד את העובדת שטיפלה בו, לרבות שליחת עשרות הודעות קוליות מאיימות מדי יום.

בנוסף, עפי כתב האשום, החשוד המתין לעובדת הרווחה בעת שיצאה בשעת לילה מאוחרת ממקום עבודתה והחל להלום על חלונות רכבה כשהיא בתוכו וכן התקשר הנאשם למשרדי הרווחה בעיריה והחל לשלוח הודעות איומים כלפי הקורבן בגלל שמסרה תלונה במשטרה.

כאמור, חוקרי תחנת כפר סבא שפתחו בחקירה מואצת, עצרו לפני מס' ימים את הנאשם ובתום החקירה הגישה נגדו יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז, כתב אישום בגין איומים, הטרדה ותקיפת עובד ציבור.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות