אבל בכפר יונה: רס"ל (במיל') אוהד אשור, בן 23 מכפר יונה נהרג בלחימה בעזה כשמטען צד פגע ברכב האמר בו נסע

אבל כבד ירד הבוקר על כפר יונה עם היוודע נפילתו של רס"ל במיל. אוהד אשור, אשר נהרג לצד חברו בגדוד המילואים 6646, כשהשניים עלו על מטען צד כשנסעו ברכב האמר לא ממוגן

אבל ירד על כפר יונה הבוקר, עם הודעת דובר צה"ל על נפילתם של 8 לוחמים נוספים בלחימה בעזה בסוף השבוע, בהם רס"ל (במיל') אוהד אשור, בן 23 מכפר יונה.

בסוף השבוע הקשה נפלו 13 לוחמים בקרבות בצפון, מרכז ודרום הרצועה.

רס"ל אוהד אשור נהרג לצד חברו בגדוד המילואים 6646, רס"ל (במיל') אליסף שושן, בן 23 מירושלים, לאחר שההאמר עליו נסעו, עלה על מטען שהוטמן בצד הדרך.

שני לוחמי חטיבת המילואים 646, שפעלה תחת אוגדה 99, עסקו בפעולה להרחבת פרוזדור נצרים שמבתר את הרצועה מצפונה לדרומה, כדי לחזק את ההפרדה בין העיר עזה לדרום הרצועה בהמשך התמרון.

על פי תחקור ראשוני, האמר, שהוא לא ממוגן, בו נסעו השניים עלה על מטען צד שהופעל לפי החשד על ידי מחבלים שיצאו מפיר בצד הדרך.

 

צילום: דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות