בכפ"ס: עדויות קשות על התעללות בפעוטות מצד אם ובתה שניהלו את "הגן של ברכה" בעיר. אז איך קורה שהשתיים לא עצורות?

המשטרה מצאה תיעוד להתעללויות קשות שביצעו, ברכה אלון ושני בקר, אם ובתה שניהלו את "הגן של ברכה" בכפר סבא, כך נחשף ברשת ב' ב"כאן". הורים לילדים שעברו התעללות לא מבינים, איך השתיים מסתובבות חופשי עדיין

ברכה אלון ושני בקר, שתי גננות, אם ובתה, חשודות שהתעללו בפעוטות "בגן של ברכה" בכפר סבא, במשך שנים – כך פורסם לראשונה היום ברשת ב' ב"כאן חדשות".

נגד השתיים נפתחה חקירה, לאחר שאחת האימהות שמה מכשיר הקלטה על בנה שהולך לגן.

שוטרים שבדקו את התיעודים ממצלמות האבטחה במעון הבחינו בתיעוד של מספר מקרי אלימות קשים שקרו לפני למעלה משנה על ידי השתיים, זאת לאחר שתיעוד המצלמות מהשנה הקודמת ככל הנראה נמחקו.

בראיון שנתנה האם המתלוננת ברשת ב' לתכנית "בחצי היום", היא סיפרה: "הבן שלי חזר מהגן עם סימן כחול באוזן ואמא שלי שמה לב. היא שאלה אותו והוא אמר שוב את השם של הגננת. זה התחיל לצבוט לי. כשהכנסתי את הקטנה שלי לגן היא צרחה את נשמתה בכל החודש הזה".

ואז האם החליטה לשים מכשיר הקלטה על הבן:  "הילדה הקטנה שלי, רק בת 8 חודשים מרגע הפרידה ממני, בוכה ואף אחד לא מרגיע אותה, לא מלטף. הכניסו אותה ישירות לחדר חשוך, סגרו את הדלת והילדה צרחה במשך שעתיים. אחרי שעתיים יש ניסיון האכלה, שמעתי את המטפלת אומרת 'קרציה, קשה לאהוב אותה. ילדה מוזרה, משהו לא בסדר איתה'. זרקו אותה לחדר לעוד שלוש שעות. אם הילדה שלי הייתה פולטת ונחנקת ואף אחד לא היה ניגש, מה היו אומרים לי?".

השתיים הורחקו מהמעון, אך הן לא עצורות ועל כך מוחים ההורים. המשטרה בינתיים מנסה לאתר הורים של ילדים שהיו בגן בשנים הקודמות.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות