המורה שהותקפה מינית ע"י תלמיד בחטיבת "עתיד" בכפר יונה: "הפקירו אותי. אני עם טיפול פסיכיאטרי והתלמיד מסתובב חופשי בביה"ס". אימהות לתלמידות מספרות: "התלוננו על הטרדות מיניות ובהנהלה מטאטאים את זה"

התקיפה המינית שעברה המורה בביה"ס "עתיד" בכפר יונה ממשיכה להסעיר. המורה מאשימה: "בית הספר ומשרד החינוך הפקירו אותי. אני מטופלת ולא יוצאת, בעוד התלמיד מסתובב חופשי בביה"ס". הורים לתלמידות מספרים על הטרדות מיניות של התלמידות, שלטענתם הנהלת בית הספר מטייחת ומשתיקה

האירוע החמור והקשה שקרה לפני למעלה מחמישה שבועות בחטיבת הביניים "עתיד" בכפר יונה ונחשף אתמול לראשונה ב"ניוזים השרון", ממשיך להכות גלים וגורם טלטלה בכל העיר ובעיקר בקרב התלמידים וההורים בבית הספר.

בראיון שהעניקה אמש לחדשות 13, המורה שעברה תקיפה מינית של ממש במסדרונות בית הספר על ידי תלמיד כיתה ט', היא הפנתה אצבע מאשימה חמורה כלפי הנהלת בית הספר ומשרד החינוך בעיקר ואמרה: "הם הפקידו אותי. איך הם פותחים את שערי בית הספר כשאני כבר למעלה מחודש יושבת בבית מטופלת בכדורים ואצל פסיכולוג והתלמיד מסתובב חופשי בבית הספר?".

המורה, בשנות החמישים לחייה, מלמדת כבר מעל לשלושים שנה במערכת החינוך, לא שיערה בנפשה שבסדרונות בית הספר, באמצע יום לימודים, היא תעבור תקיפה מינית של ממש על ידי אחד מתלמידיה, כפי שסיפרה בראיון אמש: "עמדתי ליד דלת הכיתה בפרוזדור. אותו נער מוריד את היד שלו ואני מרגישה את היד שלו בין הרגליים שלי, כשהוא ממשש ומחפש את איבר המין שלי כשהוא לוחץ. את כל זה הוא עשה בקור רוח, בתעוזה בלתי נסבלת. קפאתי במקום".

אלא שלאחר המקרה החמור הזה, במקום שבית הספר ימהר להגיש תלונה במשטרה נגד התלמיד, הייתה זו המורה שהגישה את התלונה. בעוד התלמיד הורחק רק לשמונה ימים וחזר כבר לפני כמה שבועות ללימודים סדירים בבית הספר, כפי שדיווחנו אתמול – המורה לא מסוגלת לשוב לבית הספר כל עוד התלמיד שם. המורה מספרת כי היא מטופלת על ידי כדורים, הולכת לטיפולים אצל פסיכולוג וסובלת מחרדות, קשיים לישון והקאות.

אלא שנדמה שהמקרה החמור הזה, לא הפתיע הורים רבים לתלמידות בבית הספר "עתיד".

אמא לתלמידה בכיתה ח' בבית הספר מספרת: "כבר מתחילת השנה מספר הורים התלוננו כי הבנות עוברות הטרדות מיניות על ידי כמה בנים. כל האירועים טוטאו מתחת לשטיח והסתיימו בשיחה סתמית בכיתה. יש ם התנהגות אלימה ומטרידה והכל בחסות הנהלת בית הספר".

ממשרד החינוך טרם נמסרה תגובה, לכשתמסר, תפורסם במלואה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות