בלעדי: אירוע חמור בביה"ס "עתיד" בכפר יונה: תלמיד כיתה ט' ביצע מעשים מגונים במורה. התלמיד שב לבית הספר, המורה מעל חודש בטראומה ומסרבת לחזור. ההורים בביקורת קשה: "העירייה וביה"ס מנסים להשתיק ולכסות מהר על המקרה. לא מוכנים שהתלמיד הזה ימשיך ללמוד כאן והמורה לא"

חשיפת "ניוזים השרון": כך ניסו להשתיק בכפר יונה מקרה חמור שבו תלמיד בית ספר "עתיד" ביצע מעשה מגונה במורה. ההורים זועמים: "במשך שבועות הנהלת בית הספר לא אמרה דבר, התלמיד לומד בעוד המורה בבית חוששת לחזור ללמד. זה נורמלי?"

"ניוזים השרון" חושף מקרה חריג, קשה וחמור ביותר שאירע בחטיבת הביניים "עתיד" בכפר יונה לפני למעלה מחודש ימים ועדיין מסעיר מורים, תלמידים ובעיקר הורים בבית הספר כשנמתחת ביקורת קשה על התנהלות הנהלת בית הספר והעירייה בנושא.

כאמור, לפני למעלה מחודש ימים, אחד מתלמידי כיתה ט' ניגש וביצע מעשה מגונה במורה בבית הספר כשהוא נגע באזור אינטימי של המורה ההמומה. המורה שנכנסה להלם מיהרה לדווח על כך להנהלת בית הספר והמקרה הגיע גם לידיעת אגף החינוך בעירייה.

לפי הורים לתלמידים בבית הספר, הנהלת בית הספר עשתה הכל כדי להשתיק את העניין ולהביא לכך שלא ייוודע להורים אחרים בבית הספר. אלא שלטענת מקור מקורב לסיפור, התערבות של בני משפחתה של המורה שנותרה בהלם מהמקרה, תבעו מהנהלת בית הספר וועד הורי בית הספר התערבות נחרצת.

הנהלת בית הספר זימנה את הלמיד והשעתה אותו לשמונה ימים מבית הספר, אלא שבעוד התלמיד שב לבית הספר – המורה עצמה שרויה בהלם, היא הלכה ליעוץ פסיכולוגי והיא מסרבת לשוב לבית הספר וללמד בו, כל עוד התלמיד לומד בבית הספר.

לא רק המורה לא מבינה את התנהלות בית הספר ואגף החינוך בעירייה, מספר הורים פנו ל"ניוזים השרון" וסיפרו: "קיבלנו בימים האחרונים הודעה סתמית מהנהלת בית הספר שאומרת שהיא מטפלת ברגישות בעניין. אבל אנחנו שתבענו לקבל הסברים הבנו שהתלמיד הזה חזר ללמוד. אם תלמיד כיתה ט' מרשה לעצמו לעשות דברים כאלו למורה בבית הספר, איך אנחנו עם בנות שלומדות לצידו יכולות להיות רגועות? התלמיד הזה צריך לצאת לאלתר מבית הספר. לא יכול להיות שהתלמיד ממשיך בחייו והמורה מפחדת לחזור ללמד".

כאמור, בהודעה הכוללנית שהוציאה הנהלת בית הספר – יותר מחודש ימים לאחר המקרה, כשבמשך כל הזמן הזה ההורים לא מקבלים הסבר או מידע – נכתב: "הורים יקרים, לאור שיח שעולה בקבוצות בין הורים אודות אירוע חריג שהתרחש בביה״ס. נעדכנכם, כי הנושא הובא לידיעת ביהס, פיקוח משה״ח והנהלת המחוז. הנושא מטופל הן ברמה החינוכית והן ברמות המשמעתיות הגבוהות- השונות.

"כאנשי חינוך, אנו נוהגים במידת הזהירות, שומרים על צנעת הפרט ולשמירת מוגנות של כלל באי ביהס .
יכולים להבטיח שביה״ס מחוייב ועושה למען מרחב בטוח, בתשומת לב רבה למוגנות ולרווחת הצוות והתלמידים.

"אנא, מבקשים לכבד פרטיות המעורבים, להמנע משיח והסקת מסקנות שיש בהן עיסוק לגופו של אדם.
נאפשר לכל הגורמים המקצועיים האמונים על כך לעשות את עבודתם.

בהזדמנות זו, הורים שרוצים לפנות לצוות הייעוצי לשתף ולהיוועץ במישור הרגשי של ילדיהם מוזמנים לפנות למירה או לעידו דרך המשו״ב. מוזמנים לפנות גם אליי. כל פניה תענה בלב קשוב".

תגובת משרד החינוך: "

הטענות נחקרו בידי משטרת ישראל. המשרד פעל בהתאם לממצאי החקירה ובהתאם לנהלים ולכללים.

*לרקע*: התלמיד הורחק מבית הספר לתקופה של 8 ימים. כמו כן, המשרד פעל להפריד אותו מהמורה, כך שהוא אינו לומד בכיתות בהן היא מלמדת".

עיריית כפר יונה בחרה שלא להגיב.

תגובת המשטרה: "הוגשה תלונה, העניין בחקירה".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות