צפו: צו סגירה לאשכול 6 גנים "אגדת ילדים" בחריש, לאחר שנמצאו ליקויים חמורים המסכנים את בטיחות ושלום הילדים ולאחר שהמקום פועל ללא אישור

צו סגירה ל- 6 גני ילדים באשכול "אגדת ילדים" הפועלים ללא אישור ובהן נתגלו ליקויים חמורים בתחום בטיחות אש ברחוב הגפן בעיר חריש ומסכנים את חיי הילדים

טפסר חזי לוי, מפקד מחוז חוף בכיבוי אש, הוציא היום צו סגירה מנהלי לגורמים המפעילים אשכול גני ילדים "אגדת ילדים" בחריש ולבעלי הנכס וזאת מכוח סמכותו על פי חוק הרשות הארצית לכבאות והצלה.

בעקבות פניה שהתקבלה לאחרונה במוקד פניות הציבור של רשות הכבאות הארצית, בנושא אשכול גני הילדים המופעלים באמצעות גנרטור בסמיכות לבניין מגורים בחריש, ולאחר בירור של מחלקת הגנה מאש נמצא כי האשכול ובו 6 גני ילדים פועל ללא אישורים הנדרשים לבטיחות אש וכן ללא היתר מטעם הוועדה המקומית לתכנון ובניה בחריש.

רמ"ד הגנה מאש תחנת חדרה, ערך באופן בהול סיור במקום וקבע כי קיימים ליקויים חמורים בסידורי בטיחות אש, בין היתר, חיבורים פיראטיים במערכת החשמל, מערכות גילוי ובקרה לא תקינים, חסימות דרכי מילוט בשעת חירום ולקויים חמורים נוספים הטומנים בחובם סכנות רבות לשוהים במתחם ובסביבתו.

נוכח הליקויים חמורים שנמצאו, ולאחר שהגורמים הרלוונטיים זומנו לשימוע בפניו, החליט מפקד המחוז על *סגירת האשכול באופן מיידי.

מפקד המחוז טפסר חזי לוי: "המקום פועל ללא אישור הרשויות וללא אמצעי הגנה כנדרש תוך סיכון ממשי ומיידי לשלומם של הילדים הקטנים השוהים במקום וזקוקים לסיוע בשעת חירום ובכלל. מדובר בליקויים מהותיים העשויים לגרום לפגיעה חמורה בחיי אדם וברכוש לפיכך החלטתי להורות על סגירת האשכול באופן מיידי עד לתיקון הליקויים".

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות