שישה תיכונים מנתניה זכו בפרס התיכונים המצטיינים והערכיים בישראל

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: "דור העתיד של נתניה הוא מהטובים והמובילים בישראל. השיאים שלנו בחינוך מעידים על חוזקה של מערכת החינוך בעירנו; נתניה תהיה העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים, רובוטיקה, בינה מלאכותית וסייבר"

התיכונים תמר אריאל, שרת, עגנון, בני עקיבא, גמנסיה נתניה, וטשרניחובסקי – נבחרו כבתי הספר העל יסודיים המצטיינים לשנת תשע"ג, מתוך  338 חטיבות עליונות שהוכרזו על ידי משרד החינוך כמצטיינים בהישגיהם הערכיים החברתיים והלימודים. למעלה מ-250 מורים ומורות מנתניה יזכו בתגמול כספי של אלפי שקלים ובהערכה רבה על פועלם.

התיכונים נבחרו על סמך הישגיהם בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בהישגים הערכיים –חברתיים נכללים בין היתר שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד, כאשר בהישגים הלימודיים נכללים אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנת תשע"ב.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: ״דור העתיד של נתניה הוא מהטובים והמובילים בישראל. השיאים שלנו בחינוך מעידים על חוזקה של מערכת החינוך בעירנו. ההישג המרשים הוא בזכות שיתוף הפעולה מעורר ההשראה בין התלמידים, ההורים וצוותי החינוך וההוראה. בקדנציה הבאה אני מתכוונת להביא את נתניה להיות העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים, רובוטיקה, בינה מלאכותית וסייבר״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות