בהובלת ראש העיר מרים פיירברג איכר: תיכון שטקליס ואולפנית בר אילן יוצאים לדרך

משרד החינוך אישר אתמול (ג') את הקמת תיכון חדש בקריית השרון, תיכון מקיף שש שנתי, קמפוס עולם על שם מרים ילן שטקליס. בנוסף, אולפנית בר אילן, מוסד חינוכי מפואר בן קרוב ל-70 שנה, תזכה למתחם ומבנה חדש עם 36 כיתות ועוד 6 כיתות חינוך מיוחד

 

בהובלת ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, משרד החינוך אישר אתמול (ג') את הקמת תיכון חדש בקריית השרון, תיכון מקיף שש שנתי, קמפוס עולם על שם מרים ילן שטקליס, שיכיל 48 כיתות ועוד 6 כיתות לחינוך מיוחד.

קמפוס עולם יוקם בשיתוף פעולה עם בית ברל, ומתוכנן על ידי ליואי דבוריינסקי אדריכלים, המתמחים בפיתוח בתי ספר חדשניים. הפרויקט כולל אודיטוריום ל-300 איש שישרת גם את הקהילה ויהיו בו מגרשי ספורט ייחודיים לכדורגל חופים.

בנוסף, אולפנית בר אילן, מוסד חינוכי מפואר בן קרוב ל-70 שנה, תזכה למתחם ומבנה חדש עם 36 כיתות ועוד 6 כיתות חינוך מיוחד ברחוב לנטוס בקרית השרון. האולפנית מתוכננת על ידי קיסלוב קיי אדריכלים.

*ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר*: "הצלחנו לעשות זאת לאחר מאבק עיקש וממושך – חינוך הוא משימה שאני לא מוותרת ולא מתפשרת עליה והטרקטורים יוצאים לשטח. אני ממשיכה בהשקעות האדירות שלנו בחינוך ובתי הספר החדשים יקומו בסטנדרטים הכי גבוהים שיש, למען דור העתיד. תודה לסגניות ראש העיר, שירי חגואל סיידון וליאורה לוי, וליו״רית הנהגות הורים, ורד פטל, חברות סיעת נתניה אחת, שדחפו רבות בכדי שהפרוייקטים הנהדרים הללו יצאו לפועל. יש עוד המון לבנות להשקיע ולעשות עבור נתניה אהבת חיי, אני על זה!".

 

 

הדמיה תיכון שטקליס: ליואי דבוריינסקי אדריכלים

הדמיה אולפנית בר אילן: קיסלוב קיי אדריכלים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות