ראש עיריית נתניה מרים פיירברג אחרי האירוע הקשה אמש: "את אלימות המסתננים אנחנו נמגר – ביד ברזל"

מרים פיירברג איכר, ראש עיריית נתניה, הגיעה אמש לזירת אירוע האלימות הקשה בעיר בין אריתראים והתבטאה בצורה תקיפה: "נתניה ניצחה את גלי הטרור והפשיעה, הוצאנו ביד ברזל את הגורמים הפליליים, וכך את האלימות שהרימה ראש - נרחיק מנתניה!"

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר הגיעה אמש לזירה של הרצח והאלימות הקשה בין אריתראים והתעדכנה עם קציני המשטרה בכל מה שארע ואמרה בצורה נחרצת: "אני מגבה את שוטרי נתניה באופן מלא! הם פעלו בכדי להגן על תושבי העיר. אירוע האלימות החריג שהתרחש הערב חצה את כל הקווים האדומים. מרבית הפורעים הגיעו מחוץ לנתניה כדי ללבות את המהומה שהחלה עוד בתל אביב. את אלימות המסתננים אנחנו נמגר – ביד ברזל.

"אני קוראת לממשלה לערוך חישוב מסלול מחדש לגבי אותם עובדים זרים שמרשים לעצמם להשתולל ולנקוט באלימות.

"נתניה ניצחה את גלי הטרור והפשיעה, הוצאנו ביד ברזל את הגורמים הפליליים, וכך את האלימות שהרימה ראש הערב – נרחיק מנתניה!

"‏הנחתי את יחידות העירייה להיערך בכוחות מוגדלים למתן סיוע, עיריית נתניה תפעל לסייע לבעלי העסקים באזור כך שיוכלו לחזור לפעילות מלאה בהקדם״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות