חשיפה: מי ומה עומד מאחורי רשימת "בחירה חופשית" בכפר יונה, שמציגה עצמה כרשימה חדשה כביכול

תושבי כפר יונה, תכירו את הרשימה "בחירה חופשית" שרצה לבחירות למועצה. מי באמת עומד מאחוריה ומה עומד מאחוריה והם מעדיפים שלא תדעו

בשבועות האחרונים ובימים האחרונים ביתר שאת עולה שמה של רשימה חדשה כביכול בבחירות למועצה בכפר יונה. לרשימה "החדשה" קוראים בחירה חופשית, כשהאותיות שלה הם "ב.ח". אם לתושבי כפר יונה האותיות מצלצלות מוכר, לא בכדי: מדובר באותה גברת בשינוי אדרת, מדובר בסיעה "בוחרים חינוך" של רמי בליטנטל שהצטרף לקואליציה של שוש כידור ב-2018.

אלא שבליטנטל, שפנינו לתגובתו אך בחר שלא להגיב, שלא עשה דבר ממה שהבטיח לבוחריו ב-2018, הבין שאין לו סיכוי להיבחר שוב הפעם. אז הוא ויתר על ריצה, אבל את הסיעה שלו ב.ח הוא לא מחק כפי שנהוג. הוא פשוט מסר את הסיעה והאותיות לעוד חבר דומיננטי בסיעתה של שוש כידור, הלא הוא עמית אזולאי – עד היום חבר בסיעתה של ראש העיר כידור וחבר מועצה מטעם כידור. אזולאי יש לציין לא חדש בזגזוגים, ב- 2013, הוא רץ ברשימתה של מיטל יצחקי.

מבולבלים? נעשה סדר: ברגע שנרשמת רשימה חדשה לבחירות, עליה להשיג במקרה של כפר יונה, 200 חתימות מתושבים, כדי שוועדת הבחירות תרשום אותה כמתמודגת בבחירות. וכן, סיעה קיימת זכאית למענקי הלוואה מהמדינה לשם מימון הבחירות.

אז מה עשו בליטנטל ואזולאי? הם מצאו דרך לנצל את תמימות הבוחרים והמערכת. בליטנטל העביר לאזולאי למעשה את ב.ח "בוחרים חינוך" שלו וכך חסך ממנו את אסיפת החתימות ואף אפשר לו קבלת מימון בחירות מהמדינה.

ואילו אזולאי שלא טורח ליידע את הבוחרים בכפר יונה על מקור הרשימה, לקח את האותיות של בליטנטל ומבוחרים חינוך ה-ב.ח הפכו ל"בחירה חופשית". כביכול רשימה שדוגלת בערכי הדמוקרטיה.

אלא שנראה שעבור אזולאי וחברי רשימתו "החדשה" שקיפות היא לא חלק מדמוקרטיה.

בדף הנחיתה שלהם, הם שכחו לציין שלמעשה הם שינוי השם של רמי בליטנטל.

ולא זו בלבד, בהצגתו של עמית אזולאי, נכתב שהוא חבר מועצה. אלא ש"שכחו" לציין שהוא עדיין חבר מועצה מטעם שוש כידור ושהוא יחד עם חבריו תמכו בכידור בכל הנוגע להעלאת הארנונה, וכל הצעדים שנקטה לביטול תכניות מצוינות בבתי הספר ועוד.

שכחו לציין שעד היום אזולאי לא טרח להתפטר מהמועצה ומסיעתה של כידור במועצה, בזמן שהוא כביכול מריץ רשימה עצמאית.

פנינו מספר פעמים לתגובתו של מר עמית אזולאי, שבחר לא להגיב.

 

צילום: צילום מסך פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות