"פותחים שעונים" במרכז רפואי מאיר: כך תיזמנו את הלידה המרגשת כדי שאבא, מג"ד בצנחנים, יגיע בזמן

בימות מלחמה, כשזה לא טריוויאלי שאבות יפגשו את ילדיהם כשהם מגיחים לאוויר העולם, במרכז רפואי מאיר שילבו ידיים ותיזמנו עבור תמרי ויואב, את רגעי הלידה המרגשים

המלחמה תפסה את תמרי ספקטור, שהייתה בהריון הראשון שלה, ממש בסוף החודש התשיעי. תמרי, מחנכת של כיתה ו' בבית ספר בתל אביב נשואה ליואב, מג"ד 101 בצנחנים.

"זו הלידה הראשונה שלנו, של הבן הבכור שלנו וחיכינו לו בציפייה ובהתרגשות גדולה" משתפת תמרי, "אבל חלומות ומציאות לחוד ועם פרוץ המלחמה לא היה לנו ברור אם יואב אכן יוכל לקחת חלק בלידה. הצוות המדהים במרכז רפואי מאיר, שעטף אותנו מהרגע הראשון, התגייס למשימה ודאג לגרום לזה לקרות, הכל כמובן תחת ליווי רפואי צמוד" היא מספרת. "ברגע שיואב הבין שיוכל להגיע לבית החולים, קיבלתי זירוז ובתוך שעה יואב הגיע מהדרום והתייצב בחדר הלידה לצידי, כשאני כבר ממש לקראת הלידה".

"אנחנו בימים של הכנות לקראת המשך הלחימה ובאמת לא ידעתי מה יהיה המצב והאם אצליח להגיע. למשימה היו מגויסים לוחמי ומפקדי גדוד 101 שהמשיכו להתכונן, ואיפשרו לי לצאת הפעם לגיחה פחות מבצעית אך מרגשת יותר מכל" מספר יואב בחיוך.

"המשפחה המדהימה שלי, הוריי ואחותי ליוו אותי לצידה של הילה פלדברג, מיילדת קשובה, רגועה ועדינה, וזכינו ללידה מדהימה, למרות לוחות הזמנים הצפופים", היא צוחקת. "היה מרגש לראות איך בכל אגף המיילדות בבית החולים דאגו לעטוף אותנו מהרגע הראשון, להיות שם עבורנו על מנת שנוכל לחוות את הלידה בקצב ובדרך שלנו ולעזור לנו לזכות בחווית לידה נפלאה ומעצימה, ולא לתת למציאות הקשה שסביבנו לקחת לנו אפילו את הרגעים האלה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות