כתבי אישום הוגשו נגד 2 תושבי טירה וטייבה שפרסמו דברי תמיכה ושבח למעשים הנפשעים והטבח שביצעו החמאס

שני כתבי אישום חמורים הוגשו נגד 2 תושבי טירה וטייבה שפרסמו דברי תמיכה בחמאס ושבח לטבח שביצעו באזרחים והחיילים. אחד מהם כינה את ישראל "מדינה נאצית"

 

חוקרי תחנת טירה פתחו לפני כשבוע בחקירה עם קבלת דיווח בגין פרסום פוסטים ברשתות החברתיות בהם הוא משבח מעשי טרור ואת ארגוניו ובנוסף מסית לטרור תוך שהוא מכנה את הציונות – " גרועה מהנאצים".

שוטרי התחנה עצרו כאמור את החשוד, תושב טירה כבן 73 ומעצרו הוארך בהתאם לצרכי החקירה. ביום ראשון כאמור הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין המיוחס לו ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט.

חוקרי תחנת טייבה פתחו בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח כנגד תושב העיר בשנות ה 30 לחייו שפירסם על פי החשד דברי הסתה ותמיכה בארגון טרור, זאת על רקע המלחמה המתנהלת בדרום הארץ ותוך שהוא משתמש בפרופיל פיקטיבי ברשת החברתית.

כאמור, עם קבלת הדיווח פתחו חוקרי התחנה בחקירה מואצת במהלכה עצרו את החשוד באותו היום בו פירסם את דברי הנאצה – "עכשיו חובה לרומם את כל מי שיש לו נשק להילחם בציון בצבועים שלו", ובהמשך כתב "כל המוג'אהדין להתאחד עם חיילי צהל בכל מקום". מעצרו של החשוד הוארך בהתאם לתנאי החקירה.

בראשון השבוע, הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום ובקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים , בגין הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. בית המשפט הורה על המשך מעצרו עד החלטה אחרת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות