הענקת תואר מרגשת למנטרל המחבל מהפיגוע בעלי בשבוע שעבר, בנוכחות שר החינוך

אתמול בערב נערך טקס נוסף במסגרת הענקת תארים לאלפי הבוגרות והבוגרים של אוניברסיטת אריאל. בין מקבלי התואר היה מוראל מואיז ניקר, אשר נפצע וסייע לנטרל את המחבל בפיגוע הרצחני בשבוע שעבר בתחנת הדלק בעלי. מוראל קיבל תואר ראשון בפסיכולוגיה וקרימינולוגיה והתקבל בהתרגשות ובמחיאות כפיים של מאות הבוגרים הנוספים וקרוביהם.

בטקס נכח שר החינוך יואב שהתייחס לגבורתו של מוראל ואיחל לו החלמה מהירה.
את נאומו פתח שר החינוך בברכות לנוכחים "אני שמח לראות את השורות מלאות בבוגרים ובוגרות שרואים במוסד זה בית להצלחה, בזכות כל אחת ואחד מכם מוסד זה ימשיך להתקדם ולהתפתח".
בהמשך התייחס השר קיש לאוניברסיטה ואמר: "ממשלת ישראל ואני חייבים ומחויבים לדאוג לאוניברסיטת אריאל באופן מלא. עלינו לדאוג שהאוניברסיטה תמשיך להוביל ולקבל את כל התקציבים שיאפשרו לה להתקדם במחקר ובהוראה. אני רואה חשיבות עליונה להמשך קיומו של מוסד זה במיקומו הנוכחי. את דבריו סיים באיחול לכלל הבוגרים והוסיף: אני מקווה שבשנים הבאות תהיו לכוח המניע של המדינה בכלל התחומים והענפים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות