המערך הדיגיטלי של נתניה לרשותך: 12,000 בוגרים במרכזים הדיגיטליים העירוניים

עיריית נתניה הקימה ארבעה מרכזים דיגיטליים לטובת שיפור אוריינות, עידוד חדשנות וטיפוח התושבים, כדי שאף אחד לא יישאר מאחור

הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר ומטבע הדברים גוררת אחריה את חיי היומיום שלנו. כבר לא ניתן להגיש מועמדות לתפקיד בלי להדפיס קורות חיים ובלי לשלוח אותם במייל, קשה להכיר בן או בת זוג בלי להיכנס לאיזושהיא אפליקציה, כבר לא ניתן לקבוע תור לרופא מקצועי בקופה בלי להיכנס לאתר ולהכניס סיסמא, בעייתי לערוך טבלאות  חשבונאיות לניהול הכנסות והוצאות של הבית בלי להשתמש בתוכנת אקסל, שלא לדבר על תוכנות הבינה המלאכותית שצריך להכיר ולזהות.

בדיוק לשם כך ‏הקימה עיריית נתניה ארבעה מרכזים דיגיטליים (מרכז נוסף בקנה) לטובת שיפור אוריינות, עידוד חדשנות וטיפוח התושבים, כדי שאף אחד לא יישאר מאחור.

מרכזים דיגיטליים אלו הוקמו בשיתוף משרד המדע והטכנולוגיה ומערך הדיגיטל הלאומי כמיזם הנקרא "דיגיטלי" ובמסגרתו תושבי העיר זוכים ללא תשלום לקורסים בעולם הדיגיטלי.

מיזם זה זוכה להצלחה רבה ועד כה  מעל כ  12,000 בוגרים למדו בתוכניות השונות, מתוכם כ 1,000 בוגרים הינם דורשי עבודה מטעם שירות תעסוקה, יוזמה משותפת וראשונית בארץ של עיריית נתניה עם שירות התעסוקה!

המרכזים הדיגיטליים נגישים לציבור ופועלים במתנ״ס דורה, במתנ״ס נאות הרצל, במתנ״ס ותיקים ובמתנ״ס רמת חן.

המרכזים הדיגיטליים מציעים קורסים וסדנאות רבות ומגוונות ללא עלות : יסודות האוריינות הדיגיטלית במחשב, יסודות האוריינות הדיגיטלית בסמארטפון, תוכנת וורד, אקסל בסיסי, אקסל מתקדם, פאור-פוינט, מיומנויות תעסוקתיות דיגיטליות, יישומי  Office  תוכנת  Canva  קמפוס IL סדנאות, פייסבוק, אאוטלוק, בנקאות ופיננסים, צריכת שירותים ממשלתיים דיגיטליים, כלי גוגל, תוכנת זום, שגרירים דיגיטליים, צרכנות נבונה באינטרנט, שימוש בשירותי עירייה מקוונים, הכרת המחשב ותיבת הדואר, שימוש בוואטסאפ ובתוכנת לינקידין, הכרת אתר השירותים והמידע הממשלתי וגם חיפוש עבודה דרך הפייסבוק.

כמו כן ישנם קורסי פרימיום במחיר מוזל כגון: AI בינה מלאכותית, שיווק דיגיטלי לעסקים ועוד.

הקורסים מיועדים לכלל תושבי העיר בגילאי 18+ ההרשמה וההשתתפות בקורסים מתקיימים לאורך כל שעות היום.

להלן קישור לכלל הקורסים והסדנאות במרכזים הדיגיטליים:

למענה טלפוני ורישום, ניתן לפנות למוקד העירוני 106.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות