חיים קורנשטיין, המורה מחדרה, הורשע בהיצוע עבירות מין בתשע מתלמידותיו

במסגרת עסקת טיעון, הורשע הבוקר חיים קורנשטיין, המורה מחדרה, בביצוע עבירות מין בתשע מתלמידותיו וזאת במהלך שיעורים בתוך בית הספר

המורה חיים קורנשטיין בן ה-51 מחדרה, הורשע הבוקר בביצוע עבירות מין בתשע מתלמידותיו אחרי שהודה במעשיו מסגרת הסדר טיעון.
מכתב האישום שהוגש נגדו עולה כי קורנשטייין, שעבד כמורה בכמה בתי ספר במשך כשבע שנים, ביצע מעשים מגונים בתלמידות צעירות ביןמהגילאים 13-16.
קורנשטיין פעל בשתי שיטות עיקריות, כשאחת מהן הייתה להקרין סרטים לתלמידים כדי להחשיך את הכיתה – ואז בחר בתלמידה להיות כ"צופה" על יתר הכיתה, כשהוא מציג את זה כהטבה. התלמידות הנבחרות היו עומדות בסוף הכיתה, כששאר התלמידים עם הגב אליהן, וקורנשטיין היה נעמד מאחוריהן, מתחכך בהן, מלטף אותן, ומחבק אותן. באחת מהפעמים אף חשף קורנשטיין את איבר מינו והניח עליו את ידה של התלמידה שנבחרה להיות "צופה".
קורנשטיין היה גם נשאר עם תלמידות בהפסקות כדי כביכול להעניק שיעורים פרטיים שיזם ועוד. ואז היה נותן לתלמידות משימות כחלק ממשחק שהמציא, ואז מתחכך בישבנן, מלטף אותן ונצמד אליהן.
מדובר בתשעה תלמידות שהתלוננו כנגדו. התלמידות פנו למשטרה, ולאחר פרסום מעצרו התלוננו נגדו תלמידות נוספות.
צילום: פייסבוק
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות