אותרו ונעצרו הבוקר 2 תושבות נתניה, אם ובתה, שדרסו ופצעו אנושות ילד בן 5 אתמול בעיר ונמלטו מהזירה

המשטרה הצליחה בתום חקירה מואצת לאורך הלילה, לזהות את הרכב שנמלט מזירת תאונת הדרכים אתמול בנתניה, בה נפצע באורח אנוש ילד בן 5, ועצרה הבוקר לחקירה אם ובתה בשנות ה-50 וה-70, בחשד למעורבות

בוחני התנועה של משטרת ישראל במרחב השרון ושוטרי תחנת נתניה פתחו אמש בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח על תאונת דרכים פגע וברח בעיר, במעורבות רכב פרטי והולכי רגל במהלכם נפצע ילד כבן 5 באורח אנוש כאשר הרכב הפוגע נמלט מהמקום .
בתוך כך, בוחני התנועה ניהלו לאורך הלילה פעולות חקירה מואצות, בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, שהביאו לזיהוי ואיתור הרכב המעורב בתאונה.
כאמור, הבוקר בלשי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ ) בתחנת נתניה, עצרו לחקירה 2 חשודות- אם ובתה, תושבות נתניה בשנות ה-50 וה- 70 לחייהן, בחשד למעורבות, לרבות חשד לשיבוש והעלמת ראיות, על ידי ניסיון תיקון הרכב הבוקר במוסך.
בתום תשאול ואיסוף ראיות ביחידת בוחני התנועה במרחב שרון, יוחלט האם לבקש בהמשך את הארכת מעצרן, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות