מרגש: תלמידי התיכון "מיתרים" ברעננה החליטו שחבריהם המרותקים לכסא גלגלים גם יחוו את הטיול השנתי כמו כולם. אז הם התגייסו להעביר אותם במסלול מאתגר וממש נשאו אותם

התגייסות מרגשת של תלמידים וצוות חינוכי בתיכון "מיתרים" ברעננה, כך שחבריהם עם מוגבלות פיזית לא יפספסו את חווית הטיול השנתי

ב-2002 נפתח והוקם תיכון וחטיבת הביניים "מיתרים" ברעננה. את בית הספר ע"ש ברנקו וייס הקימה קבוצת הורים אשר ביקשו לייסד מסגרת חינוכית יהודית פלורליסטית בה יוכלו ללמוד יחד דתיים, מסורתיים וחילוניים כאחד, תוך כבוד הדדי ולמידה אלה מאלה.

תיכון מיתרים מאופיין במספר משמעותי של ילדים עם מגבלות וביניהם גם ילדים עם מגבלות פיזיות. לפני מספר ימים התקיים הטיול השנתי, כשבשכבה מספר תלמידים עם מוגבלות פיזית ובהם תלמידים על כסא גלגלים.

התלמידים והצוות החינוכי היו נחושים שגם חבריהם אלו יצאו לטיול השנתי, אף שהמסלול היה בשטח מאתגר ומסלול לא נגיש כלל, דבר שהיווה אתגר לא קטן בזמן הטיול השנתי.

אך האתגר רק חיזק את הצוותים בבית הספר ואת כל התלמידים האחרים כדי לאפשר לכולם לצאת וליהנות מהחוויה, בלי הנחות ובלי פשרות לאף אחד.

וכך נרתמו התלמידים לשאת בקטעי הליכה קשים, את חבריהם על כסא הגלגלים בקטעי המסלול כך שיחוו את כל הטיול השנתי במלואו. מדובר בהתגייסות מרגשת מאוד של התלמידים כולם והצוות החינוכי.

 

צילום: מיכה גרונברג

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות