תכירו את הפרויקט הייחודי והמרגש בנתניה: תפירת תחפושות מיוחדות לילדים שנעזרים בכסא גלגלים או הליכון

יוזמה מיוחדת של עיריית נתניה-אגף רבעים ושכונות ומרכז קהילתי קריית השרון לקראת חג הפורים: הכנת תחפושות לילדים הנעזרים בכיסאות גלגלים והליכונים.

חג פורים חג פורים, חג גדול לילדים. בחג פורים השנה יוכלו גם ילדים הנעזרים בכיסאות גלגלים והליכונים להתחפש וליהנות כמנהג החג. במסגרת פרויקט שנקרא "תחפושות מתגלגלות" ביוזמת אגף רבעים ושכונות בעיריית נתניה, מרכז קהילתי מזרח נתניה וסטודיו stylish נפגשו המשתתפים במרכז הקהילתי קרית השרון ושם הגשימו להרבה ילדים חלומות – תפרו והכינו להם תחפושות עליהם חלמו.

מעצב האופנה, גיל דבש, שהתנדב יחד עם אחרים, מספר: "זו הייתה חוויה מדהימה. הגעתי למקום כדי לתפור תחפושת וראיתי את הילדה שסיפרה לי שהחלום שלה הוא להתחפש לטינקרבל. היה צורך לעשות הכנות מיוחדות עבור הכיסא שלה והיא כל כך התרגשה. בסוף יצא מדהים, הילדה ואמא שלה התרגשו כל כך. מה שעבור ילדים והורים רבים נראה טריוויאלי– לקנות תחפושת- עבור הילדה הזו היה יוצא דופן ומיוחד. כולנו היינו עם תחושת סיפוק מדהימה, הגשמנו לילדים את החלום וההתרגשות שלהם היתה שווה הכל".

עוד התנדבו לתפירת והכנת התחפושות יעל מורד, מיטל זוהרה ארזואן, ים רג'יניאנו, אנה רכטמן ומתנדבות מסטודיו stylish.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני מברכת על היוזמה המדהימה של הכנת תחפושות לילדים שמתניידים בכיסאות גלגלים או הליכונים ולעתים קשה להם יותר למצוא את התחפושת עליה חלמו. השנה בחג הפורים כל ילדי נתניה יצהלו וישמחו".

סגנית ומ"מ ראש העיר, שירי חגואל-סיידון: "התרגשתי לראות את שני שחלמה להתחפש לטינקרבל והגשימה את חלומה ואת יונתן שרצה להתחפש לרב חובל, כי אצלנו בנתניה כולם מתחפשים בפורים".

 

צילום: עיריית נתניה

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות