בתוך כמה שבועות, תושב כפר יונה הצליח לשדוד 3 סניפי בנק בחיפה ודימונה, רק שבשוד האחרון השאיר עקבות

2 סניפי בנק נשדדו בחודש יולי 2022 בחיפה וסניף נוסף בדימונה: תושב כפר יונה בן 26 נעצר בחשד לביצוע מעשי השוד ואתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע

 

המשטרה פתחה בחקירה בחודש יולי 2022 עם קבלת דיווח בדבר 2 מקרי שוד שארעו בשני סניפי בנק בעיר התחתית בחיפה במסגרתם נשדדו משני הבנקים סך הכל עשרות אלפי שקלים.

בתאריך 6.10.22 בוצע שוד נוסף בבנק מזרחי שבדימונה במסגרתו נשדדו מהבנק כ- 7,000 שקלים.

שוטרי תחנת דימונה ביצעו פעולות חקירה רבות שכללו שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים באמצעותם הצליחו לחשוף את זהותו של החשוד בשוד, תושב כפר יונה בן 26 ועצרו אותו לחקירה.

צוות חקירה מיוחד שהוקם וכלל את שוטרי תחנת דימונה ושוטרי תחנת חיפה, הצליח לקשור את החשוד לשני מעשי שוד נוספים, שארעו כאמור בחיפה במהלך חודש יולי האחרון.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, ואתמול, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד כאשר בימים הקרובים יוגשו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: משטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות