פועל כבן 30 נהרג מנפילה מגובה באתר בנייה ברחוב הביכורים בנתניה

למרות נסיונות החייאה, נקבע מותו של פועל כבן 30 שנפל מגובה 8 קומות באתר בנייה ברחוב הביכורים בנתניה

בשעה 07:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פועל שנפל מגובה של כ- 8 קומות באתר בניה ברחוב הביכורים בנתניה.

לאחר פעולות החייאה פראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של פועל כבן 30 שנפל מגובה של כ-8 קומות. פועל נוסף כבן 40 שנפגע מחפץ שנפל מגובה (ככל הנראה חלק מפיגום) מטופל במקום על ידי צוות מד"א במצב קל-בינוני ויפונה בהמשך לבית החולים.
פראמדיק מד"א תומר קולברג וחובש רפואת חירום במד"א משה רייכמן סיפרו: "כשהגענו לאתר הבניה ראינו את הפועל שנפל מגובה רב שוכב מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול רפואי אבל לצערנו לאחר פעולות ההחייאה נאלצנו לקבוע את מותו. פועל נוסף שהיה באתר הבניה בזמן התאונה הטרגדית נפצע באורח קל עד בינוני בגפיים ולאחר טיפול ראשוני הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח לניאדו הסמוך. מספר פועלים שלקו בחרדה טופלו גם כן באתר ע"י צוותים שלנו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות