בלעדי: זה מה שעיריית כפר יונה מסתירה מההורים בביה"ס "עתיד" לגבי המנהלת החדשה שמונתה ערב פתיחת שנה"ל בבית הספר המצוי במשבר

עיריית כפר יונה הציגה בגאווה את המנהלת החדשה שמצאו לחטיבת "עתיד" שנמצאת במשבר. רק שהעירייה הסתירה מידע קריטי מההורים לגבי המנהלת החדשה חגית לשם, שנבחרה לתפקיד 4 ימים לפתיחת שנת הלימודים

בית הספר "עתיד" בכפר יונה מצא את עצמו מספר ימים בודד לפני פתיחת שנת הלימודים, ללא מנהלת, לאחר שהמנהלת הקודמת אריאלה לשובר נאלצה להתפטר בעקבות לחץ הנהגת ההורים והעומד בראשה היו"ר מירו חודדה – זאת לאחר שההורים מחו על המצב הלימודי והחינוכי הקשה בבית הספר לטענתם, שהביא לאי הרשמה ועזיבת ילדים בשנים האחרונות ולעובדה שבית הספר הוגדר "בית ספר אדום".

בעוד ראש עיריית כפר יונה, שוש כחלון כידור ומנהלת אגף החינוך, מיכל גרף, לא הצליחו למנוע את הדחת המנהלת, הם הבטיחו כי יביאו כתחליף לבית הספר מנהלת שתסדיר את המצב הקשה בו נמצא בית הספר ואת חוסר האמון של ההורים בעירייה ובמשרד החינוך.

לפני יומיים הכריזה העירייה בפוסט חגיגי על מינוי מנהלת חדשה לבית הספר, ימים ספורים לפתיחת שנת הלימודים וכך כתבו: "שמחים, נרגשים וגאים להציג בפניכם/ן את המנהלת החדשה של חט"ב עתיד כפר יונה: חגית לשם אשת חינוך מנוסה, שהחלה את הקריירה שלה בהוראה בבית ספר יסודי ובהמשך עברה ללמד בבי"ס על-יסודי.. במשך שש שנים ניהלה חטיבה עליונה, שימשה כמנהלת פדגוגית שש-שנתית, והייתה מדריכה ארצית לתנ"ך של בתי ספר יסודיים ושל תיכונים בתוכניות ממירות בגרות, כאשר בשנה האחרונה אף ניהלה בית ספר יסודי".

אלא שבאופן תמוה עיריית כפר יונה, בניגוד למקובל, נמנעה לציין היכן בדיוק לימדה או ניהלה המנהלת החדשה.

מערכת "ניוזים השרון" יצאה ובדקה ומסתבר שהמנהלת החדשה ניהלה בשנה האחרונה את בית הספר היסודי "יצחק נבון" בצור יצחק, כשכבר לפני תום השנה היחידה בה ניהלה, הוחלט לסיים את עבודתה במקום והיא הודחה מתפקידה והוחלפה כבר עם תוך שנת הלימודים, ממש ב-30 ליוני במנהלת חדשה רבקה אלבז.

מדובר באירוע חריג שמנהלת מודחת לאחר שנה אחת, פנינו למשרד החינוך ועיריית כפר יונה להבין מדוע לבית ספר "עתיד" שנמצא בבעיות קשות מביאים מנהלת שלא נמצאה ראויה להמשיך בתפקידה שרק החלה בו בבית ספר היסודי בצור יצחק.

להלן תגובת משרד החינוך, ממנו ניתן להבין הרבה: "שיבוץ מנהלות ומנהלים הנו הליך איתור האמון בידי גורמים פדגוגיים- מקצועיים, בלבד, ואין בו מקום להתערבות חיצונית משמיצה, המבוססת על שמועות שיש בהן טעם של הוצאת דיבה ולשון הרע .המשרד דוחה מכל וכל את ההשמצות העולות מגוף השאילתה ואין בכוונתנו להתייחס אליהן".

יש לציין שבשאילתא שהופנתה למשרד החינוך נשאל רק מדוע המנהלת הודחה לאחר שנת ניהול אחת בלבד.

מעיריית כפר יונה נמסר: "עיריית כפר יונה גאה על היבחרותה של חגית לשם לתפקיד מנהלת חט"ב 'עתיד' ובטוחה בהצלחתה".

 

 

צילום: עיריית כפר יונה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות