בשביל מתן: מבצע מרגש של תלמידי "עמל" בכפר יונה לאיסוף תרומות לחיילים בודדים כהנצחה לסמל מתן מלכה, שנפל ב-7.10

ביום שישי ערכו תלמידים והורים בבית הספר "עמל" בכפר יונה, יריד עם שלל דוכנים, שמטרתו. איסוף תרומות למען פעילויות ומלונית לחיילים בודדים, על שם סמל מתן מלכה ז"ל, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, שנפל ב-7.10.2023. באירוע נשאה דברים מרגשים אמו של מתן והתלמידים שמעו על מתן עצמו

 

בית חינוך "עמל" התגייס כולו ליריד מושקע וערכי של איסוף תרומות למען פעילויות ומלונית לחיילים בודדים, על שם סמל מתן מלכה ז"ל, לוחם בגדוד 101 של חטיבת הצנחנים, שנפל ב-7.10.2023.

תלמידים, הורים ומורים הפעילו דוכני מזון, משחקים, ספרים, עציצים, תמונות, יצירות, כשברקע אווירה מיוחדת של "עשייה למען" ומוזיקה טובה.

בשבוע שקדם ליריד, למדו התלמידים על מתן ועל הערכים שהוא חי לפיהם, ובראשם "ואהבת לרעך כמוך – גם אם הוא לא כמוך".

באירוע, שהתקיים שלשום (יום שישי), נשאה דברים ליבת מלכה, אימו של מתן, וריגשה כשסיפרה כיצד היא מוצאת את הכוחות הנפשיים להתמודד, לעשות ולהנציח את בנה.

בנוסף, חוו ההורים והילדים מפגשים חמים לסיום שנה בכיתות ונהנו ממסיבת אוזניות מקפיצה ומגבשת.

בעיריית כפר יונה ביקשו להודות ולהביע הערכה רבה לכלל השותפים, ובראשם: כרמית אזגורי, יו"ר הנהגת הורים, סיוון אמור, סגנית היו"ר, אדוה גת, מנהלת בית הספר, לירון פריג', הרכזת החברתית, "רוטרי כפר יונה" ובתי עסק בעיר, שתרמו ביד נדיבה.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות