טרגדיה ברעננה: שבועיים לפני יום הולדתה, ליהי טננבוים בת התשע, נפטרה במפתיע

ליהי טננבוים, תלמידת כיתה ג' בת תשע בבית הספר פעמונים ברעננה, נפטרה בבית החולים שיבא באופן מפתיע. נסיבות פטירתה נחקרות בביה"ח שיבא. מאות תושבים ליוו אמש את ליהי בדרכה האחרונה

כאב ועצב גדולים ירדו אתמול על העיר רעננה ובעיקר על חבריה לכיתה ג' בבית ספר פעמונים של ליהי טננבוים בת התשע, שנפטרה אתמול לאחר שאושפזה באופן פתאומי בבית החולים ספרא בשיבא.

לפני מספר ימים, ליהי לא חשה בטוב והוריה הביאו אותה עם תסמיני חום ודלקת לבית החולים לילדים ספרא שבשיבא תל השומר, שם היא אושפזה למשך כמה ימים.

לפני כיומיים, במהלך האשפוז מצבה התדרדר באופן פתאומי, היא הובהלה לניתוח שבמהלכו נפטרה אתמול בבוקר יום שלישי. בבית החולים ספרא הודיעו כי יחקרו את נסיבות מותה הטראגי של ליהי הקטנה.

עם היוודע הבשורה הקשה, שירי דנטס, מנהלת בית הספר, הוציאה הודעה להורים שבה כתבה: "הכאב של משפחת טננבוים הוא הכאב והצער של כולנו. אנו מאחלים למשפחה הרבה כוחות ונחמה ואנו מחבקים אותם. אנו נמשיך ללוות את המשפחה ואת התלמידים ונגיש עזרה לכל פונה".

כמו כן, הגיעו לבית הספר אנשי מקצוע רבים: אנשי השפ"ח (השירות הפסיכולוגי החינוכי), הייעוץ החינוכי הבכיר, הפיקוח על ביה"ס וצוות אגף החינוך – כדי ללוות את הצוות וחבריה ללימודים של ליהי.

מאות הגיעו אמש ללוות את ליהי בדרכה האחרונה בהלוויה קשה.

ראש העירייה, חיים ברוידא, ניחם גם הוא את המשפחה בעמוד הפייסבוק שלו: "אין לתאר את עוצמות הכאב. רעננה כולה נפרדת מליהי טננבוים. רק בת תשע. לינוי, תומר, עידן, ליאן, שלי ובית ספר פעמונים, כיתה ג1, אין מילים שינחמו. יהיה זכרה ברוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות