ניר קריסטל הכריז רשמית על התמודדותו לראשות עיריית רעננה בהשתתפות עשרות פעילים

המירוץ לראשות העיר רעננה "מתחמם" כשיו"ר האופוזיציה, ניר קריסטל, מכריז השבוע באופן רשמי על התמודדות על ראשות העיר

מערכת הבחירות המוניציפליות ברעננה צפויה להיות אחת ממערכות הבחירות המרתקות והצמודות ברשויות בארץ. השבוע, ניר קריסטל שמסומן כמועמד החזק מול ראש העיר המכהן, חיים ברוידא, השיק רשמית את הריצה שלו לראשות העיר, כהוא עושה את מול עשרות תושבים פעילים ותומכים מכל גווני הקשת החברתית בעיר. קריסטל: "החלטתי לצאת למסע הזה כי אני רואה את העיר המפוארת שלנו הופכת מפנינת השרון ל״בסדר״. החלטתי לצאת למסע הזה כי אני רואה את העיר המפוארת שלנו הופכת מפנינת השרון ל״בסדר״.

בדבריו ציין קריסטל כי הסיפור של רעננה הוא פשוט יש לנו עבר מפואר מאד, הווה בסדר, ועתיד שנראה כרגע מאד בעייתי. את הכיוון הזו חייבים לשנות בדחיפות על ידי מנהיגות חדשה, שמציעה חדשנות, יזמות ובמיוחד עבודת צוות. "החלטתי לצאת למסע הזה כי אני רואה את העיר המפוארת שלנו הופכת מפנינת השרון ל״בסדר״. ולכאורה הכל כאן ״בסדר״. מבוקר עד ערב מספרים לנו כמה הכל בסדר. אבל כשאני מסתכל על שכנותינו בשרון, אצלן הרבה יותר טוב. אפילו דירה חדשה בהוד השרון כבר יותר יקרה מדירה בנווה זמר לדוגמא. ואני שואל: בשביל זה באנו לגור ברעננה? בשביל בסדר".

 

צילום: מטה קריסטל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות