משרד החינוך מפרסם: 86% מבוגרי כיתות י״ב בנתניה זכאים לבגרות, נתון הגבוה ב-10% מהממוצע ארצי

מערכת החינוך בנתניה ממשיכה בסימן עלייה, כשמתפרסמים אחוזי הזכאות לבגרות לבוגרי תשפ"ב עם 86 אחוזים, 10 אחוזים מעל הממוצע השנתי. ראש העיר מרים פיירברג איכר: "ההשקעה הרבה שלנו במערכת החינוך בנתניה מניבה שוב את פירותיה. אנחנו משלימים היום עשור של עלייה רציפה ועקבית באחוזי הזכאים לבגרות עם עלייה בזכאות לבגרות מצטיינת, והמשך עלייה ב-5 יחידות באנגלית ו-4 יחידות במתמטיקה"

משרד בחינוך מפרסם הבוקר את תמונת החינוך הארצית לבוגרי תשפ"ב. מהנתונים עולה כי 86% מבוגרי כיתות י"ב בנתניה בשנת תשפ"ב זכאים לבגרות, נתון גבוה בכ-10% מהממוצע הארצי העומד על 75.9%.
כמו כן, נרשמה עלייה בזכאים לבגרות מצטיינת, עלייה במספר המסיימים אנגלית ב-5 יחידות ועלייה במספר המסיימים מתמטיקה 4 יחידות, בצד ירידה מזערית במספר המסיימים מתמטיקה 5 יחידות.
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: ״ההשקעה הרבה שלנו במערכת החינוך בנתניה מניבה שוב את פירותיה. אני גאה בנתוני הזכאות לבגרות שפורסמו היום. למרות מגיפת הקורונה, ולצד העלייה המשמעותית לעירנו מרוסיה ואוקראינה (11% מבוגרי המחזור הם עולים חדשים) נתניה ממשיכה להצטיין בחינוך עם 86% זכאות לבגרות, 10% יותר מהממוצע הארצי העומד על כ76%.
״אנחנו משלימים היום עשור של עלייה רציפה ועקבית באחוזי הזכאים לבגרות עם עלייה בזכאות לבגרות מצטיינת, והמשך עלייה ב-5 יחידות באנגלית ו-4 יחידות במתמטיקה.
״דור העתיד של נתניה הוא מהטובים והמובילים בישראל. ההישגים שלנו מעידים על חוזקת מערכת החינוך בעירנו, וזאת בזכות שיתוף הפעולה מעורר ההשראה בין התלמידים, ההורים וצוותי החינוך וההוראה.
״בחמש השנים הבאות נמשיך להוביל לשיאים חדשים בחינוך. נהיה העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים וסייבר והעיר הראשונה עם 0% נשירה״.
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות