פרסום ראשון: יעל חן מצטרפת כמס. 2 לרשימתו של אלברט טייב "בשביל הכפר", בבחירות בכפר יונה

יעל חן מצטרפת כמס.2 של אלברט טייב, המועמד לראשות העיר כפר יונה, ברשימת "בשביל הכפר". חן, אשת חינוך, התמודדה לפני 10 שנים ברשימתו של ראש העיר דאז, אפי דרעי וכיהנה כסגנית ראש העיר

אלברט טייב המתמודד לראשות עיריית כפר יונה בראש רשימת סיעת "בשביל הכפר", לאחר כמה חודשים שהיה ללא מועמד במקום השני ברשימתו, לאחר משא ומתן שנמשך למעלה מחודש ימים, החליט לצרף כמספר 2 ברשימתו את יעל חן. יעל חן, בעלת תואר שני בניהול מערכות חינוך, מומחית בעלת שם בתחום החינוך, מיועדת להחזיק בתיק החינוך עם היבחרו של אלברט טייב לראשות העיר.

יעל חן התמודדה ונבחרה לפני כעשר שנים בבחירות 2013 ברשימתו של ראש העיר דאז, אפי דרעי וכיהנה כזמן קצר כסגנית ראש העיר בשכר עד ששוש כחלון כידור עתרה וזכתה לכך שיעל חן הודחה ממעמד סגן בשכר וכיהנה כסגנית ראש העיר ללא שכר. היא החזיקה אז את תיק החינו ותיק מעמד האישה. בבחירות 2018 דרעי בחר שלא לצרף את חן לרשימתו, ועתה נראה שחן תחזור למועצת העיר לפחות כעבור 5 שנים שנעדרה ממנה.

אלברט טייב אמר עם הצטרפותה של חן: "אני כל כך שמח לבשר על הצטרפותה של יעל חן לסיעת 'בשביל הכפר' בבחירות שתתקיימנה ב 31 באוקטובר. יעל היא מומחית בעלת שם בתחום החינוך והיא מיועדת להחזיק בתיק החינוך לאחר שאבחר לעמוד בראשות העיר.

"כמי שמציב את החינוך בראש סדרי העדיפויות, הפקדת תיק החינוך בידי מומחית כמו יעל חן הכרחית להצלחה. אנו נקדם מצוינות ערכית ולימודית, הישגים חברתיים ולימודיים, ונפעל במאור-פנים והקשבה. נשפר את הסביבה הלימודית של ילדינו, ומעל לכל, נפעל בשותפות של כלל קהילות החינוך: ההנהלה, צוותי ההוראה, הנהגות ההורים והתלמידים."

 

צילום: דני גולן

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות