ש״ס הודיעה על תמיכה במרים פיירברג איכר לראשות העיר נתניה והצטרפה בכך לתמיכה  של הליכוד

ש"ס הודיעה כי החליטה לתמוך במרים פיירברג איכר בהתמודדות לראשות העיר נתניה. במהלך הימים הקרובים צפויות דמויות פוליטיות בולטות נוספות להכריז גם על תמיכה בפיירברג, שאמרה: "אמשיך להוביל מנהיגות מאחדת וחוצת מפלגות"

תנועת ש״ס הודיעה היום על תמיכתה בראש העיר נתניה וקוראת לתומכיה להצביע עבור מרים פיירברג איכר לראשות העיר נתניה. בכך מצטרפת ש״ס למפלגת הליכוד שפרסמה את תמיכתה בשבוע שעבר. בימים הקרובים יודיעו דמויות פוליטיות נוספות, ביניהן מהמרכז הפוליטי, על תמיכתן בפיירבג איכר.
התמיכה של ש״ס בוצעה בהובלת מנכ"ל ש"ס, השר חיים ביטון ובהנחייתו של יו"ר תנועת ש"ס, ח"כ הרב אריה דרעי.
הרב אורן גבאי העומד בראש רשימת ש"ס למועצת העיר, הודיע על התמיכה במסגרת כנס פעילים שהתקיים במטה ש"ס.
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: ״מערכת יחסי האמון והעבודה עם הממשלה שיצרתי עם כל ממשלה מאפשרת לנו להביא משאבים ותקציבי עתק לעיר. אני מודה למפלגת ש״ס על האמון והתמיכה הגדולה והכנה. המנהיגות שלי תמשיך להיות מאחדת וחוצת מפלגות״.
צילום: מטה פיירברג
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות