עוד חיזוק מהשכונות לספורטה: עו"ד ראובן חן, ראש תנועת 'דרך המים' המייצגת את שכונות מזרח העיר בכפר סבא, הצטרף כמספר 2 לרשימת "כפר-סבא 2030" בראשותה של ד"ר אסנת ספורטה

עו"ד ראובן חן, ראש תנועת 'דרך המים' המייצגת את שכונות מזרח העיר בכפר סבא, הצטרף כמספר 2 לרשימתה של ספורטה

עו"ד ראובן חן, ראש תנועת 'דרך המים' המייצגת את שכונות מזרח העיר בכפר סבא, הצטרף כמספר 2 לרשימת "כפר-סבא 2030" בראשותה של ד"ר אסנת ספורטה, המועמדת לראשות העיר. "היא המועמדת המתאימה ביותר להחליף את רפי סער בתפקיד ראש העיר בזכות הניסיון הניהולי וההשכלה שיש לה, ואין לי ספק שעם התמיכה של השכונות היא תנצח בבחירות. השטח מדבר ספורטה", כך אמר עו"ד ראובן חן, זמן קצר לאחר ההודעה על ההצטרפות שלו לרשימה של ספורטה.

בהודעה שפרסמה ספורטה אמש נמסר כי מדובר במהלך היסטורי, שכן שנים רבות לא היה נציג שכונות אותנטי שייצג את השכונות המזרחיות בכפר סבא, "אני שמחה לבשר על איחוד חשוב מאוד עם הפעיל החברתי הוותיק ביותר בכפר סבא. הצהרתי שאני מתכוונת להיות ראש העיר של כולם ולזה בדיוק אני מכוונת. זה השינוי שכל כפר סבא מייחלת לו, מנהיגות שתאחד את כל השכונות וכל המגזרים", נמסר בהודעה של ד"ר ספורטה.

עוד הוסיפה ד"ר ספורטה כי החיבור עם עו"ד ראובן חן הוא מהלך בעל אמירה ערכית משמעותית, "הרשימה שלנו תשקף בדיוק את תפיסת העולם שלי לפיה אני מתכוונת להיות ראש העיר של כולם. אנחנו עומלים על גיבוש הרשימה המלאה ובקרוב נפרסם אותה", הוסיפה ד"ר ספורטה.

עו"ד ראובן חן, שהכריז עד לא מזמן כי יתמודד ברשימה עצמאית למועצת העיר והצטרף היום כמספר 2 לרשימה של ספורטה, אומר כי "השטח במזרח העיר מדבר ספורטה", כדבריו. עוד הוא אומר, כי ההצטרפות שלו לרשימה של ספורטה נבעה בין השאר כתוצאה מדרישה חד משמעית של נציגי השכונות המזרחיות. "השכונות הם כוח עצום ששנים רבות לא בא לידי ביטוי בייצוג במועצה, ויאמר לזכותה של ספורטה שההחלטה לתת לנו ייצוג הולם היא החלטה ערכית וחשובה. אין לי ספק שהפעולה הזו שהיא עשתה תבוא לידי ביטוי בקלפי בעוצמה גדולה. על אף רעשי הרקע שאנחנו שומעים, יש תהליכים מאוד משמעותיים שמתרחשים מתחת לפני השטח ויקבלו ביטוי בקרוב ומעידים על כך שד"ר ספורטה הולכת ומתחזקת, משום שכולם תמימי דעים שהיא הכי מתאימה לכהן כראש העיר של כפר סבא", אמר עו"ד חן.

עו"ד ראובן חן נחשב לאחד הפעילים החברתיים הבולטים בכפר סבא. הוא בעל שלושה תארים אקדמיים, במנהל עסקים ומשפטים.  הוא כיהן בעבר כחבר הנהלה וסמנכ"ל משאבי אנוש של התעשיה הצבאית בישראל. הוא חבר דירקטוריון במספר חברות ממשלתיות ושירת כקצין בגולני. במהלך שנים רבות הוא בלט בפעילות חברתית ואף גיבש תוכנית ייחודית להעברת השליטה וההכנסות של מפעל המים לידי הציבור כדי לממן פרויקטים חברתיים בכפר סבא.  עו"ד חן עתר לבג"צ בעניין מפעל המים, עתירה שאמורה לידון בחודשים הקרובים.            

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות