בכפ"ס, עקב מזג האוויר הסוער במיוחד: עץ ועמוד תאורה קרסו ברחוב וייצמן פינת התחייה. נגרם נזק למספר רכבים

מזג האוויר הסוער בכפר סבא הביא להפסקת חשמח ברמזורים, קריסת עץ ועמוד תאורה בוייצמן וגרימת נזק למספר רכבים

גשמים עזים, רוחות חזקות וברד פקדו את העיר כפר סבא בשעות הבוקר, כמו גם את שאר חלקי הארץ. כתוצאה ממזג האוויר הסוער, קרסו עץ ועמוד תאורה ברחוב ויצמן פינת רחוב התחייה.
צוותים מקצועיים של העירייה, ביניהם צוותי אגפי הביטחון, תשתיות וחזות העיר, הגיעו תוך דקות ספורות למקום ופינו את המפגע מהכביש, איש לא נפגע.
כמו כן, התקיימה בשעות הבוקר הפסקת חשמל במספר רמזורים, שהובילה לעומסי תנועה – גם זו טופלה באופן מיידי על יד הצוותים המקצועיים.
על פי עיריית כפר סבא, העירייה נערכה מראש למזג האוויר הסוער, היערכות שכללה בין היתר ניקוי קולטנים והתקנת קולטנים חדשים בהתאם לצורך, שאיבת בורות ספיגה, ניקוי גגות עם כוח אדם מתוגבר, ביצוע איטומים מוסדות חינוך, ניקוי גגות ומרזבים במוסדות חינוך, בדיקת תקינות של כל הגנרטורים ורכישת ציוד חורף לעובדים. זאת בנוסף לצוותי כונני יום ולילה, הקצאת רכבים מיוחדים לזמן סופה, מיפוי מוקדים בעייתיים, ריענון נוהלי עבודה, שריון הסעות חלופיות של קווי תלמידים במקרה הצורך, ואפילו היערכות עם חברות ניקיון לניקוי בתי תושבים מוצפים – באם הדבר יידרש.
הצוותים המקצועיים עדיין פועלים בכל רחבי העיר, מנקים קולטנים שנסתמו כתוצאה מסחף עלים, בודקים את מצב הכבישים, מפנים ענפים ומבצעים כל פעולה נדרשת. יש לציין, כי בזכות היערכות מוקדמת המתבצעת כמדי שנה ושדרוג תשתיות העיר בארבע השנים האחרונות – לא נרשמו כל אירועי הצפה בעיר.

 

צילום: עיריית כפ"ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות