בלעדי: הורי ביה"ס "עתיד" בכפר יונה, בו הותקפה מינית מורה ע"י תלמיד משביתים היום את הלימודים: "יש טיוח של הנהלת ביה"ס על דברים חמורים שנעשים וכל זה בתמיכת העירייה. בנות מוטרדות מינית ובביה"ס עסוקים בהשתקה"

הורי ביה"ס "עתיד" בכפר יונה החליטו להשבית היום את הלימודים במחאה לדבריהם למדיניות הטיוח שנוקטת הנהלת בית הספר בגיבוי העירייה ומשרד החינוך עם התפוצצות פרשת התקיפה המינית של מורה על ידי תלמיד כיתה ט'

הורי חטיבת הביניים "עתיד" בכפר יונה משביתים היום את הלימודים ועושים זאת לדבריהם בשל: "מדיניות של טיוח של הנהלת בית הספר בגיבוי ראשת העיר ואגף החינוך בעירייה". ההורים מותחים ביקורת קשה גם על ועד הורי בית הספר: "במקום לתת קול למחדל שקורה בבית הספר, הם מצדדים במדיניות ההשתקה. הם איבדו כל לגיטימציה לייצג אותנו".

ההשבתה מגיעה לאחר שבמשך מספר שבועות בית הספר הסתיר מהורי החטיבה אירוע קשה בו מורה ותיקה עברה תקיפה מינית על ידי תלמיד כיתה ט', בעודה נמצאת במסדרון בית הספר, כפי שפורסם לראשונה ב"ניוזים השרון".

אלא שבמשך שבועות, בית הספר עם תמיכה של אגף החינוך בעירייה, הסתיר זאת מההורים כשהמורה עצמה יושבת בבית מעל חמישה שבועות ונזקקת לטיפול פסיכיאטרי, כשרק אתמול סיפרה והאשימה: "אני הופקרתי. אני יושבת עם כדורים בבית ומטופלת על ידי פסיכולוג והתלמיד מסתובב חופשי בבית הספר".

כאמור בעוד התלמיד הורחק רק לשמונה ימים, המורה מתקשה לחזור וללמד.

הורים רבים סיפרו כי כבר מתחילת השנה תלמידות מתלוננות על הטרדות מיניות בבית הספר על ידי חבריהן ללימודים: "מתלוננים, המנהלת יודעת ולא עושה דבר. אז החלטנו לא לשתוק. המנהלת צריכה ללכת הביתה ויחד איתה, אותו תלמיד שהעז לתקוף מינית מורה ותיקה, ומנהלת החינוך בעירייה צריכה להפסיק ולהשתיק ולטייח".

תגובת משרד החינוך: "המקרה נחקר בידי משטרת ישראל, וביה"ס בשיתוף המשרד פעל בהתאם לממצאי החקירה ובכפוף להוראות חוזר מנכ"ל. כמו כן, מתוך דאגה לתחושת המוגנות של המורה, התלמיד הורחק למשך 8 ימים והתבצעה הפרדה מלאה בינה ובין התלמיד, כך שהוא לא ילמד בכיתתה.
"מבדיקת המחוז מול בית הספר עולה כי טרם האירוע, לא התקבלה כל תלונה על הטרדה מצידו של התלמיד המעורב באירוע".

תגובה מיו"ר ועד הורי בית הספר עתיד, טרם התקבלה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות