מורה למתמטיקה בבית ספר נחשב באזור השרון נחשד בהטרדה מינית של תלמידה, בין כתלי ביה"ס. המורה מכחיש ומנהל בית הספר מגבה אותו ומכנה את התלונה: "פסיכוזה"

סערה בבית ספר יוקרתי בשרון: האם מורה למתמטיקה מוערך הטריד מינית תלמידה, בין כתלי בית הספר, כך לפי טענתה? המורה מכחיש והנהלת בית הספר מגבה אותו

מורה למתמטיקה מבית ספר נחדב באזור השרון חשוד שהטריד מינית תלמידה בבית הספר.

לפי תלונת התלמידה במשטרה כשקיבלה ממנו שיעורים פרטיים בין כתלי בית הספר,  המורה ביצע מעשה מגונה בעצמו בפני התלמידה ושעשה מסאז' לתלמידה. במקרה אחר, כך על פי התלונה במשטרה, הוא הזמין את עצמו לחדר של תלמידה במהלך טיול שנתי.

המורה מכחיש כל מעשה ובית הספר ומנהל בית הספר מגבים אותו. המורה הועבר ללמד בכיתות בהן לא לומדת התלמידה, כשמנהל בית הספר בשיחה עם התלמידים הטיח: "התלונה הזאת היא פסיכוזה. עושים לו סתם משפט שדה".

בעקבות הפרשה, המנהל שלח מייל לכל ההורים. "הנהלת בית הספר הגיעה למסקנה בהתייעצות עם גורמי המקצוע והפיקוח במשרד החינוך שאין להשעות את המורה מעבודתו", כתב המנהל במכתב. "כמובן שיינקטו וננקטו במקביל צעדים רבים כדי למנוע את הישנות הדבר וכדי להבטיח את מוגנות התלמידים את הרגשתם הטובה."בנוגע לאירוע מסוים אף הוגשה תלונה למשטרה. הנושא נמצא בבדיקה של המשטרה ואני מקווה שבימים הקרובים יתקבלו הממצאים הסופיים מהמשטרה. לדאבוני הרב, אנו חווים ביומיים האחרונים התלהמות חסרת תקדים, אשר יצאה מכל פרופורציה. ברצוני לומר לכם שעלינו להיזהר זהירות יתירה ממשפטי שדה, משפיכת דמם של אנשים בטרם בדיקה ומשפט".

ממשרד החינוך נמסר: "הבטחת מוגנות התלמידים בתוך מוסדות החינוך מהווה עקרון יסוד, ולאור זאת המשרד נוקט בכל הפעולות הנדרשות כדי להבטיח שמירה על עקרון חשוב זה. במקרה הנדון, המשרד התייחס בכובד ראש לתלונות, ומיד עם קבלתן הן טופלו באופן מידי. בתוך כך, כדי להבטיח את שלומם ומוגנותם של התלמידים, נערכה בינם לבין המורה הפרדה. הנושא הועבר לחקירת המשטרה והמשרד עומד עימם בקשר כדי ללוות את הנושא ולפעול בהמשך בהתאם".

עו"ד עומר בללי, המייצג את המורה למתמטיקה, אמר בתגובה: "מדובר במורה ערכי, אשר עזב קריירה מצליחה בשביל לתרום למערכת החינוך. בניגוד לטענות שהושמעו כלפיו, המורה מעולם לא הטריד מינית אף נערה והוא לא הורחק מאף אחת. המורה משתף פעולה עם צוות בית הספר ועם כל גורם אחר שיידרש לעניין. כשם שהנהלת בית הספר מצאה שלא דבק שום רבב פלילי או מוסרי במעשי המורה, כך גם תקבע המשטרה, ככל שתידרש לעניין".

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות