נגד אלימות מגדרית והתנהגות שנאה: טוויטר מציינת את היום הבינלאומי לגלישה בטוחה באינטרנט –SaferInternetDay2021# ליצירת אינטרנט טוב יותר לכולם

כדי לקדם את השיח העולמי סביב בטיחות באינטרנט, טוויטר השיקה אמוג'י מיוחד המופעל באמצעות ההאשטגיםSaferInternetDay# ו- SID2021#. האימוג'י נועד לאחד ולעודד את השיח סביב אינטרנט בטוח יותר.

9 בפברואר 2021–היום הבינלאומי הראשון לגלישה בטוחה באינטרנט צוין ב- 2004 – שנתיים לפני שטוויטר נולדה. כיום, 17 שנים אחר כך, טוויטר הפכה לפלטפורמה בינלאומית הפועלת ביחד עם שותפי בטיחות ביותר מ- 140 מדינות, לציון היום הבינלאומי לגלישה בטוחה באינטרנט בעזרת ההאשטאג#SaferInternetDay2021 ולקחת חלק ביצירת אינטרנט טוב יותר לכולם.

כדי לקדם את השיח העולמי סביב בטיחות באינטרנט, טוויטר השיקה אמוג'י מיוחד המופעל באמצעות ההאשטגיםSaferInternetDay# ו- SID2021#. האימוג'י נועד לאחד ולעודד את השיח סביב אינטרנט בטוח יותר.

הנושא שנבחר ליום הבינלאומי לגלישה בטוחה באינטרנט 2021 (@safeinternetday), 'יחד למען אינטרנט טוב יותר' – מדבר על מערכת תובנות העומדות בבסיס האמונה של טוויטר: שהאינטרנט תמיד יכול להיות טוב יותר, שהוא משמש ככוח לטובת הכלל ושזה התפקיד של כולנו להפוך את האינטרנט לבטוח ובריא.

הבטיחות בטוויטר וקיום שיח ציבורי בריא נמצאים בראש סדר העדיפויות של טוויטר. בשנה האחרונה טוויטר עשתה צעדים משמעותיים בהתמודדות עם תוכן פוגעני בפלטפורמה. לדוגמה:

  • יותר מ -1 מכל 2 מציוצים המטופלים על ידי טוויטר בגין התעללות נעשים כתוצאה משימוש בטכנולוגיה, במקום להסתמך על דיווחים לטוויטר – זאת בהשוואה ל -1 מתוך 5 ציוצים בשנת 2018;
  • טוויטר ראתה גידול של 105% בחשבונות שטופלו על ידה (ננעלו או הושעו בגין הפרת כללי טוויטר);
  • במרץ 2020, כשהעולם התמודד עם מגפת הקורונה, אנשים פנו לטוויטר כדי לדון במתרחש ולמצוא את המידע הפורמלי העדכני ביותר בנושא בריאות הציבור. טוויטר השיקה מדיניות לטיפול במידע מטעה בנוגע לוירוס הקורונה(COVID-19) כדי להגן עוד יותר על בריאות השיח הציבורי. במהלך תקופת דיווח זו, צוותי טוויטר נקטו פעולות אכיפה נגד 4,658 חשבונות בגין הפרות של מדיניות זו. כאשר טוויטר השקיעה עוד בטכנולוגיה, המערכות האוטומטיות שלה ערערו על 4.5 מיליון חשבונות שהתמקדו בדיונים סביב הקורונה בהתנהגויות ספאם או מניפולטיביות.
  • מקרי האלימות נגד נשים גברו בשנת 2020. על פי נתוני ה- UNPF, בכל שלושה חודשים שנמשך סגר הקורונה, 15 מיליון נשים נוספות הושפעו ישירות מאלימות. ככל שמה שמכונה "מגיפת הצללים" הזו נמשכת, טוויטר תומכת בשותפים ללא מטרות רווח ברחבי העולם הפועלים בכדי להביא למודעות את עוצמת העומס שיש למגפה על נשים באמצעות מתן פרסומות להעלאת המודעות לטוב. טוויטר שיתפה פעולה גם עם רשויות בריאות וארגונים ללא כוונת רווח ב -24 שווקים כדי להרחיב את שירות ההודעות #ThereIsHelp שלה. כשאנשים מחפשים מונחים הקשורים לאלימות מגדרית בטוויטר, הם מקבלים התראה עם פרטי קשר למוקדים מקומיים ומשאבים אחרים כדי לעודד אותם לפנות לעזרה.
  • במהלך שנת 2020, טוויטר עדכנה את כלליה כנגד התנהגות שנאה, לאסור שפה שמניעה דהומניזציה של אנשים על בסיס גיל, מוגבלות, מחלות, גזע, מוצא אתני, מוצא לאומי וכן שפה פוגענית המקדמת "טיפול המרה" המכוונת לאנשים פרטיים או כל קהילת הלהט"ב.

במהלך שנת 2021, טוויטר תמשיך לפעול כדי להבטיח שהשיח הציבורי בטוויטר יהיה בריא, פתוח ובטוח יותר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות