תלמידות ותלמידי בתי ספר בכפר סבא התגייסו, תרמו ושלחו 150 כיסאות גלגלים לגבול אוקראינה

תלמידי תיכונים גלילי, כצנלסון וחטיבת ברלב בכפר סבא יחד עם "עמותת קידר" תרמו ושלחו 150 כיסאות גלגלים שנשלחו לגבול אוקראינה

 

השבוע נשלחו מכפר סבא לגבול אוקראינה 150 כיסאות גלגלים. היוזמה הנהדרת עבור פליטי המלחמה היא פרי של שיתוף פעולה מרגש בין תלמידי התיכונים וילדים עם מוגבלויות מהעיר לבין עמותת "אוהלי קידר" – במסגרת מיזם שפועל מלב העיר כפר סבא תחת השם "גלגלים של נתינה", במסגרתו מתקנים התלמידים ציוד רפואי תקול ותורמים אותו למי שזקוקים לכך.

במסגרת המיזם ההתנדבותי הייחודי, לוקחים חלק בתיקון הציוד הרפואי השבור ילדים ובני נוער עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים, ילדים ובני נוער ששוהים בפנימיות ובמסגרות חינוכיות, ותלמידות ותלמידי תיכונים שמתנדבים בעמותה במסגרת מחויבות אישית. הם מתקנים בין היתר כיסאות גלגלים, עמידונים, קולנועיות ועוד. לאחר מכן, נתרם הציוד על ידי חברי העמותה לאנשים עם מוגבלויות אשר זקוקים לו, ביניהם אנשים שידם אינה משגת לקנות ציוד רפואי באופן עצמאי. חלק מהציוד נתרם ברחבי העולם ובמדינות עולם שלישי, בהן לתושבים אין גישה לעזרים מעין אלה.

על 150 כיסאות הגלגלים שנשלחו אמש (יום ג) לגבול אוקראינה על ידי שגרירות ישראל, עמלו תלמידות ותלמידי תיכון כצנלסון, תיכון גלילי וחטיבת הביניים בר לב בכפר סבא.

אורן שעיבי, ממקימי עמותת "אוהלי קידר": "הפרויקט שלנו מאפשר לילדים ולבני הנוער מקור להעצמה ותחושת מסוגלות עצמית. כל זאת בנוסף לערך העצום של עזרה, נתינה לזולת ורכישת מיומנות טכנית שהם זוכים לה. זה מפתח כישורי התמודדות עם אתגרים ויכולת עבודה בצוות. במסגרת הסדנא נפגשים מדי שבוע כ- 180 בני נוער מישובים יהודים וערבים באזור ומתקנים מכשור ביחד. אני מודה לראש העיר רפי סער ולכל הנהלת העירייה, שמאפשרת לנו לקיים את הפעילות החשובה הזו, תוך שיתוף פעולה מלא. תודה גם למנהל הסדנא מר אוריאל חתוכה ולמנהל "גלגלים של נתינה" בטייבה, מר גאוד מסראווה שמאפשרים את שיתוף הפעולה משמשמעותי הזה".

 

צילום: עמותת אוהלי קידר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות