הורים בשני גני ילדים בשכונת אזורים בנתניה, נדהמו לגלות בשני מקרים רימונים ליד הגנים. במשטרה מרגיעים: זה לא 'יועד' לגנים"

הורים בשני גני עירייה סמוכים בשכונת אזורים בנתניה מודאגים, לאחר שמצאו 2 רימונים שנמצאו בפתח הגנים במקום. ההורים פנו לעירייה ולמשטרה בדאגה. בעקבות פניית "ניוזים השרון" במשטרה מרגיעים את ההורים

בימים האחרונים, הורים בשני גני עירייה לילדים בגילאי 3-4, הפועלים בשכונת אזורים בנתניה, נדהמו לגלות בשני מקרים שונים – 2 רימונים בפתח גני הילדים.

ההורים המודאגים פנו לעירייה ולמשטרה ודיווחו על כך, אך לא קיבלו תשובות מה עשו שני הרימונים בפתח הגנים והאם הושלכו לעבר הגנים עצמם.

חלק מההורים ביקשו להציב שומר של העירייה בפתח הגנים.

אלא שבעקבות פניית "ניוזים השרון" במשטרה מבהירים: "לידיעתנו הובא מקרה אחד. לא מדובר ברימון רגיל- צבאי, אלא רימון עשן. הרימון במקור הושלך לעבר בניין מגורים הסמוך לגן ילדים והוא נפל בקרבת הגן. הגן לא היה המטרה".

 

צילום: הורי הגן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות