הורי אורט "יד לייבוביץ'" בנתניה משביתים את הלימודים, בשל כאוס התחבורה: "העירייה לא נערכה כראוי והילדים שלנו הופקרו"

יו"ר הנהגת ההורים באורט "יד לייבוביץ'", רוברט כהן, הודיע אמש על השבתת הלימודים בבית הספר השש שנתי בשל כאוס התחבורה הציבורית, שלדבריו לא מאפשרת לתלמידים להגיע ולחזור מבית הספר: "העירייה לא נערכה כראוי וכך ילדינו הופקרו מבחינה בטיחותית וביטחונית"

כאוס התחבורה הציבורית בנתניה, בעקבות רפורמת התחבורה שהונהגה בעיר לפני כמעט כחודש, ממשיך לתת את אותותיו, כשהנהגת ההורים באורט "יד ליבוביץ'" הכריזה על השבתת הלימודים שתחל היום ותימשך עד שימצא פיתרון תחבורתי לתלמידים

יו"ר הנהגת ההורים, רוברט כהן, שלח הודעה להורים בה כתב: "מעל ל 1400 תלמידי אורט יד ליבוביץ', הילדים שלנו, הופקרו. עיריית נתניה לא נערכה כנדרש לשנת הלימודים תשפ"ג בהיבט התחבורה, ולילדינו אין דרך להגיע לבית הספר וחזרה בבטחה. במצב הקיים, מדובר בסכנה בטיחותית וביטחונית בכך שמאות רבות של ילדים מחכים בתחנות, ללא שום מענה.

חברות וחברי הועד המוסדי החליטו לומר בקול ברור: עד כאן! נציגות ונציגי ועד ההורים המוסדי קיבלו החלטה, פה אחד, להשבית את ביה"ס עד לקבלת מענה הולם."

רק לפני ארבעה ימים, התקבלה החלטה פה אחד במועצת העיר נתניה, לפנות למשרד התחבורה ולדרוש לבטל את הרפורמה בתחבורה הציבורים בעיר שגרמה לכאוס וסבל עבור בעיקר הקשישים והתלמידים בעיר.

פנינו חתגובת העירייה, לכשתתקבל, תובא במלואה.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות