משרד הבריאות מורה הבוקר על עטיית מסיכות בכל בתי הספר במודיעין ובנימינה: בעקבות התפרצות קורונה בשני בתי ספר בישובים אלו

הודעת משרד הבריאות: החל מהיום (20.6.21)- חובת עטיית מסכות בבתי הספר ביישובים מודיעין ובנימינה, בעקבות התפרצות בשני בתי ספר בבנימינה ומודיעין

בעקבות התפרצויות של נגיף הקורונה בשני בתי ספר במודיעין ובנימינה, נחתם על ידי מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, צו בידוד בית מתוקן, המחייב עטיית מסיכות בבתי ספר בשטחים סגורים ופתוחים, בישובים בנימינה ומודיעין מכבים רעות.
חובת עטיית המסכות היא בכל שטח בית הספר כולל שטח פתח.

בסוף השבוע משרד הבריאות עדכן על התפרצות קורונה בבנימינה במסגרתה נמצאו עד כה 45 ילדים מאומתים.

ההתפרצות התגלתה בזכות מבצע דיגום נרחב, שהחל עם ילד חולה ראשון בבית הספר כרמים בבנימינה. לאור חשיפה, בהקבצות גיל שונות בבית הספר, נבדקו עוד תלמידים, ונמצאו 9 מאומתים נוספים- כולם למעט אחת חולים תסמיניים.

הדיגומים הורחבו בבתי ספר נוספים והבוקר (19.6.21) נמצאו עוד 35 מאומתים מבי״ס כרמים ובי״ס אמירים. המקרים החדשים נמצאים בחקירה של לשכת הבריאות בחדרה.

מקור ההתפרצות עדיין בבדיקה, אולם קיים קשר למשפחה שחזרה לאחרונה מחו"ל.

כלל הדגימות נשלחו לריצוף באמצעות המערך הלאומי לריצוף גנומי וקיים חשד ראשוני שמדובר בוראינט ההודי.

משרד הבריאות קורא לתושבי בנימינה, להיבדק על מנת לשמור על בריאות הציבור ולמנוע התרחבות של התפשטות הנגיף בישוב. משרד הבריאות קורא לחייבים בבידוד להקפיד על הבידוד, על פי הנהלים בכלל ובקרב השבים מחו"ל.

 

צילום אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות