משפט

רוח חדשה: הבחירות ללשכת עורכי הדין– נקודת מפנה לציבור עורכות ועורכי הדין ולמדינה כולה

"הלשכה נמצאת היום במשבר הגדול ביותר בתולדותיה. עורכי הדין הצעירים קורסים, נוספים עוד ועוד חוקים שפוגעים בזכויות ובמעמד שלנו, הלשכה אינה פועלת למען כלל עורכות ועורכי הדין – אנו רואים זאת על ידי הבחירה לא להוריד את דמי החבר וזאת למרות תקציב הלשכה שרק עולה משנה לשנה, אנו רואים זאת במועדון הצרכנות המוזנח שלנו, בהיעדר פתרון מעשי להצפת המקצוע ובהשקעה עצומה בכנסים באילת על חשבון העשרה והשתלמויות לדור הצעיר". כך במובך.
אחוזי ההצבעה לראשות הלשכה ידועים בהיותם נמוכים, לאור תחושת המיאוס שיצרה הפרשה האחרונה יש אף סיכוי שאחוזים אלו יחוו ירידה נוספות, על כך אומר בומבך  – על זה הם בונים. "העסקנים הישנים בונים על אחוזי הצבעה נמוכים שישאירו את המצב הקיים כפי שהוא. אנחנו חייבים לקחת אחריות, להחזיר את הלשכה לכלל עורכי הדין ולהנהיג בשקיפות, יושרה וניקיון כפיים". עוד מוסיף: "הבחירות ללשכת עורכי הדין יערכו בעוד חודשיים, זה הזמן להתעניין, לשאול את השאלות ולקחת אחריות – אני קורא לכם לקרוא את המצע שלי ולהגיע לאחד מחוגי הבית שאני מקיים בכל הארץ מידי יום – יחד נוציא את הלשכה ממסלול ההידרדרות בו היא נמצאת".
צילום אילן בומבך:  ראובן קופיצ'ינסקי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות