משפט

הוריו של הילד טימופיי ,שנהרג בנפילה מצוק בחוף בת-ים תובעים 2.5 מיליון שקל מעיריית בת-ים ובכירים בה: "נהרג כתוצאה ממסכת מחדלים שערורייתיים ורשלנות פושעת"

התביעה היא גם נגד המכון הפתולוגי שלפי ההורים התובעים, חיללו את גופת בנם וערכו בו נתיחה והשחיתו את גופתו, מבלי שקיבלו אישור לכך מצד ההורים.

עורך דינם של ההורים,  עו"ד כרמי בוסתנאי, גילה כי התביעה דורשת גם להטיל עונשים אישיים ופיצוי אישי מהבכירים בעירייה האחראים למחדל שהביא למותו לטענתם של טימופיי, כשהם נדרשים כל אחד לשלם פיצוי בסך חצי מיליון שקל.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו את כתב התביעה. לכשיגיע נגיב בדרכים המקובלות. הנושא מצוי בחקירת משטרה המתמקדת בפעולות שנעשו בראשית העשור הנוכחי. אנו סומכים על חוקרי המשטרה שיבצעו את עבודתם במקצועיות וביסודיות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות