ניוזים חמיםחדשותמשפט

צער בעלי חיים: בן 30 שגידל עוף דורס נעצר רגע לפני שמכר אותו

בלשי ושוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל ופקח רשות הטבע והגנים איתרו בבית פרטי עיט חיוויאי (חיוויאי הנחשים) שגודל ואולף, רגע לפני שנמכר בכ- 10 אלף ש"ח.

מידע מודיעיני הוביל היום את בלשי ושוטרי מג"ב ופקח רשות הטבע והגנים לחיפוש בבית פרטי במועצה המקומית זמר שבמרכז הארץ בו הוחזק על פי החשד עוף דורס בניגוד לחוק. עם הגעת השוטרים אל הבית, החשוד, אב המשפחה, השליך ככל הנראה את העיט מחוץ לחלון במטרה לשבש את הראיות.
השוטרים שמיד הבחינו בעיט יחד עם פקח רשות הטבע והגנים תפסו אותו והוא הועבר לבדיקות רפואיות בבית החולים לחיות בר. עם השלמת הבדיקות וטיפול ראשוני הוא יועבר לחוות גידול ולא ישוחרר לטבע מכיוון שלא גדל בסביבתו הטבעית ולכן לא יוכל לשרוד באופן עצמאי.

מפקד הפעילות מטעם מג"ב הוסיף: "מדובר בעוף דורס שככל הנראה גודל על ידי החשוד מגיל קטן ואף אולף במטרה להימכר. לצערנו הרב יש ביקוש לעופות דורסים מאולפים מהסוג הזה שמהווים סמל סטטוס בחלק מהמגזרים במדינה ואנו נעשה הכל בכדי להיאבק בתופעה, לאתר את בעלי החיים ולהשיבם לטבע או לבתי גידול מיוחדים".
ברשות הטבע והגנים מציינים כי כל פגיעה, החזקה וסחר בערך טבע ללא היתר מראש מהווה עבירה על החוק. בהתאם רשות הטבע והגנים תפעל למצות את החוק עם החשוד בעבירות המיוחסות לו ולהעמידו לדין.

החשוד תושב זמר בשנות ה- 30 לחייו נעצר להמשך חקירה במג"ב ורשות הטבע והגנים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות