ניוזים חמיםחדשותמשפט

תושב ראשל"צ סרב לחתום על גט לאשתו. בתגובה, בני משפחתה הגיעו לביתו, הכו אותו ושלחו אותו לבית החולים

כתב אישום: הבעל, תושב ראשון לציון, סירב לחתום על הסכם הגירושין והותקף על ידי משפחתה של אישתו לשעבר. הוא הגיע לבית החולים

כתב אישום הוגש הבוקר לבית משפט השלום בראשון לציון כנגד 3 נאשמים בתקיפת תושב ראשון לציון על רקע סירובו לחתום על הסכם גירושין מאישתו לשעבר.

מכתב האישום עולה כי אביה של האישה איים על קרוב משפחתו של הקורבן כי במידה והוא לא יחתום על ההסכם שהוצע לו, הוא יפגע בו. לאחר שהקורבן עמד על סירובו, הגיעו שני הנאשמים הנוספים, שהינם קרובי משפחתה של האישה, לביתו של הקורבן ותקפו אותו ואת קרוב משפחתו באגרופים ואמצעים אחרים ובכך וגרמו להם חבלות חמורות שחייבו טיפול רפואי.

שלושת הנאשמים בן 53 מתל אביב, ובני 20,27 מחולון, נעצרו לחקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט עד להגשת כתב אישום כנגדם על ידי התביעה המשטרתית במחוז מרכז, בעבירות של תקיפה חבלנית ואיומים. בנוסף הוגשה בקשה למעצרם של השלושה עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות