ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

כתב אישום נגד הגננת סוזן חסון מ"ספורט לי גן" בגבעתיים, בגין אלימות שנהגה כלפי 5 פעוטות בני חצי שנה. כתב אישום גם נגד בעלי הגן, שלא דיווחו על מעשיה

כתב אישום הוגש נגד סוזן חסון (66), גננת "בספורט לי גן" בגבעתיים לאחר שנהגה באלימות כלפי חמישה פעוטות בגילאי חצי שנה ומעלה. וכנגד אלכס פורת (46) בעלי הגן ורוני אלברט (43) מנהלת הגן, בגין הפרת חובת דיווח זאת על אף שידעו על מעשיה של חסון

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד סוזן חסון (66), גננת "בספורט לי גן" בגבעתיים, בגין תקיפת קטין על ידי אחראי ותקיפה סתם, זאת לאחר שנהגה באלימות כלפי חמישה קטינים בגילאי חצי שנה ומעלה. וכנגד אלכס פורת (46) בעלי הגן ורוני אלברט (43) מנהלת הגן, בגין הפרת חובת דיווח זאת על אף שידעו על מעשיה של חסון.

 

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מעין שיוביץ, בין השנים 2019-2020 עבדה חסון בגן "ספורט לי גן" כגננת אחראית בקבוצת "התינוקייה" לצד הסייעת א.כ.. הגן אשר היה בעלות פורת ובניהולו של פורת ואלברט היה מיועד לפעוטות בני מספר חודשים ועד לילדים בני שלוש.

 

במהלך התקופה הרלבנטית לכתב האישום, תקפה חסון כחמישה פעוטות ילידי 2018-2019, שאחד מהם אף סבל מעיכוב התפתחותי. בין היתר, במהלך השכבות הצהרים דחפה חסון את ראשו של אחד הקטינים לעבר המזרון תוך שהיא מכסה את פניו ובפעם אחרת הושיבה אותו בחושך לפרק זמן ממושך על מנת שלא יעיר את הפעוטות האחרים; פעוטה אחרת הטיחה לכיוון המזרון תוך שהיא אוחזת בראשה וצורחת "היא תלמד לישון עד 15:30. במקרים אחרים בשעות פעילות הגן הניפה הגננת את אחד הפעוטות והטיחה אותו בבריכת הכדורים ואילו פעוטה אחרת דחפה חסון יחד עם סל – קל לעבר המזרון.

החל מחודש מאי 2020, פנתה א.כ. במספר רב של הזדמנויות לפורת ואלברט והתריעה על התנהגותה האלימה של חסון כלפי הקטינים תוך שהיא מפצירה בהם לצפות במצלמות האבטחה אשר תיעדו את הנעשה בגן.

בין היתר שלחה א.כ. לפורת את ההודעה הבאה (השגיאות במקור): "לסוזי יש בעיה עיקרית כל פעם שהיא בלחץ מבכי חרדה מתפרצת ואז מישהו בדרך יהיה קורבן כך זה עובד. חוץ מזה שהכול רגוע אז גם היא רגוע. דוגמה. יש לנו ילד חדש בשם א. רוב היום בוכה. זה מחרפן אותה ואז מי שעבר בדרך מותך על הרצפה. דוחפת. מרימה ביד אחת והוא מתיחה על הרצפה. חבל שאתה לא יכול לראות במצלמות."

לאלברט שלחה א.כ את ההודעה (השגיאות במקור): "לא רוני. אני ממותגת מהסיפור הזה בגלל שאין לכם מצלמות אני משלמת תמחיר. … וכן יש לי צילומ של הסרטים. ב20 למאי רבע ל 3 שהגברת החליטה שהיא תלמד תינוקת בת 10 חודשים לישון עד 3 וחצי וזה רק מקרה אחד".

למרות האמור נמנעו פורת ואלברט מלדווח על המעשים ולא נקטו באמצעים המתחייבים על מנת לוודא שחסון לא תחזור על מעשיה.

לאחר שא.כ הבינה כי אין בכוונת פורת ואלברט לפעול פנתה א.כ לאחת האימהות בגן.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות