ניוזים חמיםחדשותמשפט

כתב אישום נגד עו"ד הלל בבייב שלקח במרמה מיליוני שקלים מניצולי שואה, נכים וחולים שפנו אליו לעזרה משפטית בזמן מצוקתם

כתב אישום כנגד הלל בבייב, אפי צפאני, יעקב אטיאס, עו"ד אלן כהן ונאשמת נוספת בגין עבירות מרמה כנגד לקוחות קשישים, ניצולי שואה, נכים וחולים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד הלל בבייב, אפי צפאני, יעקב אטיאס, עו"ד אלן כהן ונאשמת נוספת בגין עבירות מרמה ועבירות כלכליות. זאת לאחר, שקיבלו במרמה כ- 6,400,000 מיליון שקל וניסו לקבל עוד כ- 575,000 שקל מלקוחות שהגיעו לקבל שירותים משפטיים.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ליטל קורן, לילך כץ ונעמה גוטמן זכאי, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום היה בבייב בעליו של משרד עורכי דין בו הועסקו כהן והנאשמת הנוספת כעורכי דין, צפאני כאיש אדמיניסטרציה ואטיאס כשליח. במסגרת פעילותו העניק המשרד שירותים משפטיים שונים במגוון תחומים, ללקוחות שפנו למשרד.

במהלך שנת 2017, על רקע חובות בגובה של כ- 7.8 מיליון שקל הוצא כנגד בבייב צו כינוס, במסגרתו חויב בבייב, בהפקדת כל התקבולים מעסקיו בחשבון אחד מפוקח והוטל עליו איסור על יצירת חובות חדשים. למרות האמור שלשל בייב לכיסו כ 20 מיליון שקל שהתקבלו מידי לקוחותיו. בין היתר, כספים שהתקבלו במרמה מלקוחות המשרד ביניהם ניצולת שואה, אנשים בעלי נכות פיזית ונפשית, קשישים, חולים ועוד.

הנאשמים אשר ניצלו את מצבם האישי של המתלוננים, שהגיעו לשכור את שירותיהם של הנאשמים, הציגו בפניהם מצגים כוזבים והבטחות שווא. כך לדוגמא יזמו פגישות מבוימות בין הלקוחות לצפאני, אטיאס ואחרים, במהלכן התייצגו אלו בפני המתלוננים כנציגי חברות ביטוח שונות, או כבעלי תפקידים רלוונטיים לשירות המשפטי המבוקש. במקרים אחרים, הציגו הנאשמים בפני המתלוננים הערכות יתר של תוצאות ההליך המשפטי ודרשו בגינן שכר טרחה מופקע או הוצאות משפט בדויות, תוך שהם התחייבו לבצע פעולות משפטיות אותן לא ביצעו וכלל לא התכוונו לבצע.

 

צילום: מחדשות ערוץ 12

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות